Merkityksellisestä työstä hyvinvointia – Miten tätä kohti

Merkityksellisen työn tekeminen tuottaa tutkitusti hyvää muun muassa motivaation, työhyvinvoinnin ja työhön sitoutumisen muodossa. Tervetuloa pohdiskelemaan omaa työn merkityksellisyyden kokemusta, kuulemaan asiantuntijoiden alustuksia ja keskustelemaan teemasta yhdessä Farmasialiiton muiden jäsenten kanssa!

Pääset myös testaamaan uunituoretta kyselyä työn merkityksellisyyteen vaikuttavien asioiden tunnistamisesta, josta vastaaja saa kokemuksiaan kuvaavan henkilökohtaisen profiilin. Profiilin avulla vastaaja voi lisätä ymmärrystään omasta tilanteestaan ja hyödyntää tietoa työn kehittämisen ja urasuunnittelun tukena. Kyselylinkki lähetetään myöhemmin, vastausaika on 20.10. - 3.11.2022.

Webinaari järjestetään yhdessä MEANWELL – Merkityksellisestä työstä hyvinvointia organisaatioihin -hankkeen kanssa.  Webinaarin asiantuntijaosuudet meille pitävät Johanna Rantanen (PsT, työnohjaaja) ja Sanna Konsti (KtM, ratkaisukeskeinen valmentaja) MEANWELL-hankkeesta, jota toteuttaa Jyväskylän yliopiston psykologian laitos ja rahoittaa Työsuojelurahasto. Lisätietoja hankkeesta

Ilmoittautuminen Morttelin kautta 30.10.2022 mennessä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Webinaari

Alkaa 08.11.2022 klo 18:00

Loppuu 08.11.2022 klo 19:30

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.