Milleniaalit työelämässä

Suomalainen työvoima laskee yli 4 % seuraavan 15 vuoden aikana huolimatta kaavailluista eläkeiän nostoista. BCG:n tutkimusten mukaan taas työvoiman tulisi kasvaa säilyttääksemme nykyisen tuottavuuden kasvun huolimatta automaation ja tekoälyn yleistymisestä. Jo nyt näemme pulaa talenteista esimerkiksi ohjelmistoalalla, ja sama trendi tulee näkymään myös muilla aloilla. Osaavan työvoiman sitouttamisesta on tullut yhä merkittävämpi kilpailuetu aikakaudella, jolla etenkin nuoremmat työntekijät hakevat paikkaansa työelämässä ja vaihtavat työtään entistä useammin. Maailman myllerryksen keskellä työelämän nuorimpien, Y- ja Z-sukupolven, sitouttamisen, mutta myös työssä jaksamisen ja tuloksellisen johtamisen, kanssa painii yhä useampi organisaatio. Merkittäväksi tämän tekee se, että jo nyt yli puolet työvoimastamme koostuu näistä nuorista tulevaisuuden tekijöistä.

Tässä webinaarissa tutustumme tarkemmin Y- ja Z-sukupolviin: miksi he ovat sellaisia kuin ovat ja mitä he hakevat työltä ja johtamiselta. Webinaarissa esitellään myös, miten työelämä on muuttunut ja miten nuorempien sukupolvien kanssa tehdään onnistuneesti yhteistyötä.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

• haluat ymmärtää työelämän nuorimpien mielenmaisemaa, tarpeita ja toiveita työelämälle ja johtamiselle
  • haluat saada vinkkejä oman johtamisesi kehittämiseen.

Kouluttajana Atte Mellanen
Atte on työelämän murroksen ja johtamisen asiantuntija, jonka intohimo on kehittää suomalaista työelämää paremmaksi – puhutaanpa sitten johtamisesta, kulttuurista, rakenteista tai prosesseista. Hänen visionsa on työelämä, jossa yritykset menestyvät ja saavat henkilöstöstään irti heidän täyden potentiaalinsa ajamatta työntekijöitään burnoutin partaalle. Tämä visio edellä Atte kirjoitti yhdessä Karoliina Mellasen kanssa modernin johtamisen menestysteoksen Hyvät, pahat ja millenniaalit – miten meitä tulisi johtaa.

Ilmoittautuminen
Webinaariin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Webinaari

Alkaa 18.08.2021 klo 18:00

Loppuu 18.08.2021 klo 19:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.