Minustako pomo?

Pohditko etenemistä työelämässä? Houkutteleeko esihenkilön työ sinua? Esihenkilön työn myötä työnkuvasi muuttuu: sinulla on vastuu mm. johtaa, huolehtia henkilöstön hyvinvoinnista ja puuttua ongelmiin. Osa kokee esihenkilötehtävät painajaismaisiksi ja osa taas nauttii niistä suunnattomasti. Webinaarissa käydään läpi, mitä ”pomon” työ vaatii ja millaiset ominaisuudet ovat vahvuuksia tässä työssä.

Tämä webinaari sopii sinulle jos
-    haluat tietää lisää esihenkilön työstä
-    kaipaat vahvistusta päätöksellesi: Minustako pomo?
-    mietit, millaista osaamista on hyvä kehittää esihenkilön työssä

Kouluttaja: Sonja Grönlund-Lamminsalo. Sonja on toiminut erilaisissa yritysten esimies- ja johtotehtävissä lähes koko työuransa. Hänet tunnetaan erityisesti vahvana henkilöstön johtajana ja muutostilanteiden asiantuntijana. Sonjalla on sekä kaupallinen että hallinnollinen koulutus. Lisäksi Sonja kehittää omaa ammatillista osaamistaan jatkuvasti ja takataskussa on myös työyhteisönsovittelijan pätevyys.

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautuminen aukeaa 1.1.2020. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta