Miten suorahaku toimii?

Mietitkö miten jäädä headhuntereiden haaviin? Miksi tuttaviesi puhelin piriseen ja heille esitetään työkutsuja, mutta sinun puhelimesi on hiljaa.  Voit itse vaikuttaa, miten helposti tulet löydetyksi. Suorahaku yleistyy jatkuvasti ja yhä useammalle alalle. Suorahaku ei myöskään ole enää vain johtajien etsimistä varten. Asiantuntijahaku on jatkuvasti käynnissä. Varmista, että sinä tulet löydetyksi!

Tämä webinaari sopii sinulle, jos
•    haluat saada selvyyden miksi suorahakua käytetään
•    kaipaat vinkkejä headhuntereiden toimintatavoista
•    haluat jäädä headhuntereiden haaviin.

Webinaarissa Susan Calonius haastattelee suorahakuyritys Finders Seekersin toimitusjohtaja Sofia Pohlsia. Sofia avaa suorahaun mystistä verhoa ja auttaa sinua ymmärtämään headhuntereiden toimintaa. Sofia on tehnyt vahvan uran IT-rekrytointien parissa. Hän nautti alan rekrytoinneista niin, että päätti aloittaa oman rekrytointiyrityksen kahden kumppanin kanssa. Sofian ajatus on, että rekrytointi on paljon strategisempaa kuin usein ajatellaan ja ihmisten tulisi myös tietää tästä. Hän uskoo osaajien (=ihmisten) olevan vahvasti liiketoiminnan keskiössä ja auttaa siksi löytämään parhaat IT-alan osaajat. Sofialta voit kysyä mieltäsi painavista kysymyksistä suorahakuun liittyen.

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautuminen aukeaa 1.1.2020. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta

webinaari

Alkaa 12.02.2020 klo 15:00

Loppuu 12.02.2020 klo 16:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.