Muutokset – miten otan tilanteen haltuun?

Hae tapahtumia

tammi 2019
matiketopelasu

Muutokset – miten otan tilanteen haltuun?

Vain muutos on pysyvää – halusimme sitä tai emme. Työn ja arjen tasapainoa sekoittavat toisinaan yllättävätkin käänteet elämän joka saralla, toisinaan taas on aika tietoisesti muuttaa suuntaa. Miten sinä voisit varautua muutoksiin ja selviytyä niiden osuessa kohdalle?

Webinaarissa käymme läpi itsen johtamista voimavaroja kuluttavissa tilanteissa. Opit ymmärtämään, miten mieli toimii haastavan tilanteen edessä ja millaiset asiat rakentavat kestävää hyvinvointia murroksen keskelle. Ennen kaikkea havaitset, että epävarmuus, suru ja pelko ovat luonnollisia, inhimillisiä ja tärkeitä reaktioita ja että niiden hallintaan ottaminen on täysin mahdollista.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

• haluat kehittää muutosvalmiuttasi ja parantaa elämänhallintaasi
  • haluat kehittyä itsesi johtajana
  • kaipaat lisää ymmärrystä haasteista selviytymisen tukemiseen itsesi tai toisten tukemisen näkökulmasta.

Kouluttaja: HTM, Krista Kohtakangas

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautuminen aukeaa 2.1.2019. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta