Muutos on mahdollisuus

Tekemällä samaa kuin aikaisemminkin saa varmuudella lisää sitä samaa, kuin aikaisemminkin on saanut. Voimme muuttaa tekemistämme ja toimintaamme vain, jos muutamme ensin ajatteluamme. Joudumme elämässämme kohtaamaan paljon sellaisia muutoksia, jotka eivät ole omassa hallinnassamme. Tässä webinaarissa tutkitaan niitä kolmea vaikuttamisen aluetta, joilla voimme ottaa vastaan muutoksia ja voida niissä paremmin.

Kouluttaja: Matti Henttinen, joka on mentaalivalmentaja, jonka fokuksena on työhyvinvointi ja urheilijoiden henkinen valmennus. Matti on vetänyt erilaisia johtamisen, oppimisen ja vuorovaikutustaitojen koulutuksia ja valmennusprosesseja yli 20 vuotta. Matti tunnetaan myös työstään yli 600 huippu-urheilijan, heidän valmentajien ja perheiden mentaalivalmentajana yli 20 yksilö- ja joukkuelajissa. Hänen osaamisestaan ovat nauttineet mm. Lontoossa olympiapronssia voittanut purjehdustiimi, muodostelmaluistelun ja cheerleadingin MM-kultajoukkueet sekä alppihiihtäjät, yleisurheilijat, tennispelaajat ja Suomen Kansallisoopperan balettitanssijat.

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautuminen aukeaa 1.1.2020. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta