Myyvä ja markkinoiva CV

Koulutuksessa keskitytään myyvän ja markkinoivan CV:n rakentamiseen. Toimiva CV on yksi työnhaun tärkeimmistä mutta samanaikaisesti myös vaikeimmista asioista. Koulutuksessa keskitytään siihen, miten omasta CV:stä saa rakennettua dokumenttiparin, joka myy- ja markkinoi omaa osaamista parhaalla mahdollisella tavalla.

Koulutus alkaa klo 17.00 ja Helsingissä osallistuville on kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen. Koulutukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittautumiset 21.2.2017 mennessä ilmoittautumislomakkeella.

Kouluttajana valmentaja Pilvi Nybom, InCoaching Oy
Olen Pilvi Nybom ja teen työtäni aidosta halusta auttaa ihmisiä kehittymään ja organisaatioita menestymään, nykytyöelämän jatkuvatahtisen muutoksen keskellä. Autan työyhteisöjen ja yksittäisten työntekijöiden kehittämisessä sekä erilaisissa työnhaku-, uramuutos ja uudelleensijoittumistilanteissa. Valmentajana-konsulttina olen kokenut ja usein vaativassakin haasteissa mukana ollut. Olen työskennellyt myös suurissa suomalaisissa valmennustaloissa sekä ulkomailla.

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on osa Farmasialiiton Urapalveluita. Urapalvelut tarjoavat Farmasialiiton jäsenille apua työnhakuun, oman osaamisen kehittämiseen, omassa työssä kehittymiseen sekä urasuunnitteluun. Lue lisää Urapalveluista Farmasialiiton verkkosivuilta Mitä saat -osiosta!

Paikka ja aika

Paikkakunta

Helsinki, myös verkossa

Osoite

Mäkelänkatu 2 A (3.krs), Helsinki, myös verkossa

Alkaa 28.02.2017 klo 17:00

Loppuu 28.02.2017 klo 19:30

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

Myyvä ja markkinoiva CV

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.