Palvelumuotoilu ja asiakkaan näkökulma kehittämisessä

Oletko kiinnostunut työsi kehittämisestä? Haluaisitko oppia katsomaan asioita asiakkaan, osallistujan tai käyttäjän näkökulmasta? Palvelumuotoilu on tapa ajatella uudella tavalla ja ajattelua tukevat muotoilun prosessi, työkalupakki ja menetelmät. Palvelumuotoilua voi hyödyntää monenlaisessa tekemisessä, varsinaisten palveluiden kehittämisen lisäksi esimerkiksi viestinnän, koulutuksen tai tuotteiden kehittämisessä.

Webinaarissa tutustutaan palvelumuotoiluun käytännön esimerkkien kautta ja tehdään pieniä osallistavia harjoituksia. Saat myös lisätietoa, miten voit halutessasi syventää osaamistasi palvelumuotoilusta.

Tämä webinaari sopii sinulle, joka

• olet kiinnostunut oman työsi kehittämisestä
  • haluat ymmärtää mistä palvelumuotoilusta on kyse
  • olet valmis osallistumaan käytännön harjoituksiin

Ketkä kouluttaa:
Kouluttaja Kristiina “Krisse” Kruuti, kokemuksen muotoilija. Krisse on useamman vuoden opiskellut palvelumuotoilua sekä kokemuksen muotoilua. Kokemusta löytyy viimeisen vuoden aikana 13 000 hengen partioleirin osallistujalähtöisen kehittämisen tiimin toisena johtajana yhdessä Tiina Leinosen kanssa. Työelämässä Krisse on kehittänyt asiakkaiden prosessien toimivuutta sekä sisäisiä toimintoja.

Tiina Leinonen toimii projektipäällikkönä ja palvelumuotoilijana  tällä hetkellä Tampereen kaupungilla. Hänellä on kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä niin julkishallinnosta, IT-alalta kuin teollisuudesta. Palvelumuotoilun kokemusta on kertynyt opinnoista useammasta oppilaitoksesta ja käytännön caseista niin työssä, harrastuksissa kuin opinnoissa.

Koulutus on maksuton ja vain Farmasialiiton jäsenille.

Viimeinen sitova ilmoittautumis- ja peruutuspäivä on 28.3.2022 Farmasialiiton jäsenportaali Morttelin kautta.

Webinaarin osallistumislinkki ja ennakkomateriaali lähetetään ilmoittautuneen sähköpostiin keskiviikkona 30.3.2022.

Koulutuksesta tehdään tallenne, joka on jälkikäteen katsottavissa Farmasialiiton verkkosivujen materiaalipankissa (ei edellytä ilmoittautumista varsinaiseen tilaisuuteen).

Paikka ja aika

Paikkakunta

Webinaari

Alkaa 04.04.2022 klo 19:00

Loppuu 04.04.2022 klo 20:30

Yhteyshenkilö

Sofia Ranta-aho

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.