Pelaamaan lasersotaa yhdessä Proviisoriverkoston, FLOpin ja Farmasialiiton kanssa!

Tervetuloa kaikille proviisoriopiskelijoille vuosikurssiin katsomatta tarkoitettuun liikuntailtaan 28.11.2017 klo 18.30 alkaen. Voit osallistua tapahtumaan olitpa sitten FLOpin jäsen tai et. Pelipaikkana toimii GameCenterin peliareena Leväsellä. Peliareena sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä, paikan päälle pääsee omalla autolla, pyörällä tai bussilla.

Lasersota on liikunnallinen aktiviteetti, jossa pääset harjoittelemaan tiimityöskentelyä sekä päästämään paineita hauskoissa adrenaliinin täyteisissä peleissä. Ennen pelin alkua pelaajat osallistuvat sotilaskoulutukseen, jossa opetellaan aseen käyttö ja keskuksen turvallisuusohjeet. Peliä pelataan kahdessa joukkueessa monipuolisella peliareenalla ja pisteitä kerätään ampumalla vastustajia lasersäteillä. Pelin jälkeen käydään läpi pistetilanne ja katsotaan, kumpi joukkue vei voiton! Pelaaminen on hauskaa ja täysin väkivallatonta - kannattaa varautua siihen, että pelatessa nauru raikaa ja hiki virtaa!

Paikkoja on 40 nopeimmalle ilmoittautuneelle, ilmoittautumiset 26.11.2017 mennessä lomakkeella.

Tilaisuudessa kuulet lisää myös Proviisoriverkostosta. Tarjolla on virvokkeita ja pientä naposteltavaa.

Paikka ja aika

GameCenter

Paikkakunta

Kuopio

Alkaa 28.11.2017 klo 18:30

Loppuu 28.11.2017 klo 20:30

Yhteyshenkilö

Heidi Jäntti

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.