Proviisorien erilaiset työnkuvat sairaala-apteekissa

Monet meistä tietävät sairaala-apteekin perinteiset proviisorin roolit ja työnkuvat. Proviisori on usein lääketoimituksen, osastofarmasian, lääkevalmistuksen tai solunsalpaajayksikön lähiesimies. Myös henkilöstöasiat, lääkeinformaatio ja erityisluvat kuuluvat usein proviisorille. Mutta mitä ihmettä tekevät lääkitysturvallisuuskoordinaattori, syöpätautien klinikkaproviisori tai radiofarmasiasta vastaava proviisori?

Tervetuloa Proviisoriverkoston kollegailtaan 12.3.2018 klo 18-20. Illan aikana kuulemme kolmen HUS-Apteekin proviisorin, Lotta Schepelin (lääkitysturvallisuuskoordinaattori), Asta Kähkösen (klinikkaproviisori, syöpätaudit) ja Jussi Tervosen (radiofarmasiasta vastaava proviisori) kertovan omista ainutlaatuisista työnkuvistaan. Voitte esittää luennoitsijoille kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeen lopussa.

Tilaisuus alkaa klo. 18, jota ennen nautimme kahvit klo 17.30 alkaen. Tilaisuus järjestetään Helsingissä Suomen Farmasialiiton toimistolla (Mäkelänkatu 2) ja etäyhteyttä kokoonnutaan seuraamaan Jyväskylän sairaala-apteekkiin (Keskussairaalantie 19). Tilaisuuteen voi osallistua myös omalta kotikoneelta etäyhteyslinkin kautta.

Tapahtuma on Farmasialiiton jäsenille maksuton. Jäsenyydet tarkistetaan. Mahdolliset lisätiedustelut sähköpostitse katja.valkeapaa(at)gmail.com.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään torstaina 8.3.2018

Tervetuloa!

Paikka ja aika

Paikkakunta

Osoite

Mäkelänkatu 2, Helsinki

Alkaa 12.03.2018 klo 17:30

Loppuu 12.03.2018 klo 20:00

Yhteyshenkilö

Katja Valkeapää

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.