Proviisoriverkoston kollegailta: Antidopingtyö

Hyvät Proviisoriverkoston jäsenet,

Tervetuloa Farmasialiiton Proviisoriverkoston kollegailtaan! Illan aikana kuulemme kahden SUEK ry:n työntekijän, Anna Simulan ja Katja Huotarin, kertovan työstään dopingvalvonnan parissa. Puhujien tarkemmat esittelyt löydät tämän kutsun lopusta. Tilaisuus järjestetään Helsingissä (Farmasialiiton toimistolla, Mäkelänkatu 2 A, 3 krs) klo 18-21, ja mukaan pääsee jälleen myös etäyhteydellä.

Ilmoittautumiset kahvitarjoilun järjestämiseksi 28.4.2017 mennessä ilmoittautumislomakkeella. Etäyhteydellä mukaan voi ilmoittautua vielä 2.5.2017 mennessä. Puhujille on mahdollista lähettää ilmoittautumislomakkeella myös ennakkokysymyksiä, joihin he mahdollisuuksien mukaan vastaavat.

Tilaisuuden alussa toimistolla on kahvitarjoilu, jonka aikana etäosallistujat liitetään mukaan Skype for Business -yhteydellä. Jos et pääse Helsinkiin paikan päälle, voit ottaa osaa iltaan myös kotoa käsin. Tämä ei vaadi ohjelmien asentamista omalle koneellesi. Etäyhteydellä osallistuvat saavat sähköpostiinsa tarkemmat ohjeet videopuheluun liittymisestä noin puoli tuntia ennen tilaisuuden alkua. Annathan ilmoittautumisen yhteydessä sen sähköpostiosoitteen, johon haluat etäyhteysohjeet.

Proviisoriverkoston jäseniä ovat kaikki Farmasialiittoon kuuluvat proviisorit ja proviisoriopiskelijat, joten olette kaikki lämpimästi tervetulleita kollegailtaan!

Mielenkiintoista kollegailtaa odotellen,
Proviisoriverkoston johtoryhmä

Paikka ja aika

Paikkakunta

Helsinki (myös verkossa)

Alkaa 03.05.2017 klo 18:00

Loppuu 03.05.2017 klo 21:00

Proviisoriverkoston kollegailta: Antidopingtyö

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.