Puhutaan palkasta!

Onko sinua mietityttänyt palkka-asiat lähiaikoina? Koetko niistä puhumisen helpoksi vai vaikeaksi?

Puhutaan palkasta -koulutuksesta nostetaan kissa pöydälle ja puhumme suumme puhtaaksi. Keskustellaan siitä, millä yli kymmenellä keinolla saamme tietoa tietyssä tehtävässä oikeasta palkkatasosta. Pohditaan itsemme kanssa rehellisesti omia uskomuksia ja asenteita rahaan ja palkankorotuksiin liittyen. Opimme puhumaan palkastamme neuvottelutilanteissa töissä ja työnhaussa.

Koulutus alkaa klo 17.00 ja Helsingissä osallistuville on kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen. Koulutukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittautuminen 24.4. mennessä ilmoittautumislomakkeella.

Kouluttajana KM, ratkaisukeskeinen valmentaja, NLP Practitioner Riikka Pajunen, Montevista Oy
Riikka on valmentaja, joka innostuu. Riikka innostuu yhdessä valmennettaviensa kanssa heidän viedessään oivalluksia työarkeensa. Riikka innostuu myös tavoitteista, jotka kirkastuvat ja tekemisen energiasta, joka pian täyttää huoneen valmennuksen alkaessa.

Kaikesta voi aistia, että Riikka on kutsumustyössään valmentaessaan. Riikka valloittaa yleisönsä, ei vain positiivisella energiallaan ja asiantuntemuksellaan, vaan myös määrätietoisuudellaan johtaa valmennettaviaan heille oikeaan suuntaan. Riikalla on kymmenen vuoden kokemus valmentamisen, HR:n ja rekrytoinnin saralta kansainvälisistä yrityksistä.

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on osa Farmasialiiton Urapalveluita. Urapalvelut tarjoavat Farmasialiiton jäsenille apua työnhakuun, oman osaamisen kehittämiseen, omassa työssä kehittymiseen sekä urasuunnitteluun. Lue lisää Urapalveluista Farmasialiiton verkkosivuilta Mitä saat -osiosta!

Paikka ja aika

Paikkakunta

Helsinki, myös verkossa

Osoite

Mäkelänkatu 2 A (3.krs), Helsinki, myös verkossa

Alkaa 02.05.2017 klo 17:00

Loppuu 02.05.2017 klo 20:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

Puhutaan palkasta!

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.