Rakentava konfliktinratkaisu - menestyvän työyhteisön työkalu

Kaikkialla, missä ryhmä ihmisiä kokoontuu työskentelemään yhdessä, esiintyy ennen pitkää erimielisyyksiä ja konflikteja. Mikään organisaatio ei ole tämän ilmiön ulkopuolella. Etenkin moderneissa työyhteisöissä, joissa on matala hierarkia ja työntekijöitä kannustetaan itsenäiseen päätöksentekoon sekä itsensä johtamiseen, erilaiset konfliktitilanteet ovat yleisiä. Ei ole enää sitä yhtä auktoriteettia, joka käskee, ja toisia, jotka tämän pohjalta toimivat.

Niinpä rakentavat tavat ratkaista konfliktitilanteita ovatkin ehdottomasti menestyvän työyhteisön oleellisimpia työkaluja. Tässä webinaarissa opit eri konflifktityyppejä sekä käydään läpi tapoja reagoida ja ratkaista konflikteja. Konfliktinratkaisun tavat ovat osa yrityksen kulttuuria, ja webinaarissa pohditaankin, miten oman organisaation kulttuuria voisi tässä kehittää. Entä mitä hyötyä konflikteista voi olla? Tähän kysymykseen myös vastataan webinaarissa.

Tämä webinaari sopii sinulle jos
- haluat löytää uusia tapoja ratkaista konfliktitilanteita
- uskot, että omalla toiminnallasi on merkitystä
- haluat vaikuttaa oman työyhteisösi kulttuurin kehitykseen

Kouluttaja: Johanna Vilmi, työterveyspsykologi ja hyvinvoivan työyhteisön asiantuntija

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautuminen aukeaa 1.1.2020. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta

webinaari

Alkaa 21.10.2020 klo 18:00

Loppuu 21.10.2020 klo 19:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.