Somelähettilääksi

Somelähettiläs toimii sosiaalisessa mediassa. Hän jakaa edustamansa organisaation postauksia ja tietoa palveluista, twiittaa, jakaa kuvia Instagramissa ja vaikka kirjoittaa blogia. Tärkeintä on, että hän edistää positiivista työnantajakuvaa. Työnantajat haluavat yhä useammin työntekijöidensä toimivan oman organisaationsa lähettiläinä. Oman organisaation sisäiset somelähettiläät tuovat uskottavuutta. Miten onnistua tässä?

Tämä webinaari sopii sinulle, jos
•    vaikutat sosiaalisessa mediassa
•    haluat vaikuttaa sosiaalisessa mediassa
•    haluat tietää, miten edistää positiivista työnantajakuvaa
•    haluat vinkkejä, miten toimia somelähettiläänä.

Kouluttajana toimii Jarkko Dahlström. Jarkko Dahlström on toiminut rekrytoinnin, työnantajakuvan ja sosiaalisen median asiantuntijana yli 10 vuoden ajan. Hän on tehnyt käytännön rekrytointi- ja työnantajakuvatyötä erilaisissa organisaatioissa sekä kouluttanut rekrytoinnin käytäntöjä sekä strategiaa. Lisäksi hän on valmentanut sosiaalisen median hyödyntämistä organisaatioissa sekä työnhakijoille. Jarkolla on valmennuksissa käytännönläheinen ote, joka antaa kaikille mahdollisuuden oppia ja kehittyä. Jarkon taustaan voit tutustua lisää LinkedInin kautta www.linkedin.com/in/jarkkodahlstrom/

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautua voi 10.11. asti. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta

webinaari

Alkaa 11.11.2020 klo 18:00

Loppuu 11.11.2020 klo 19:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.