Erilaisuus ihmisten johtamisessa – haasteista ratkaisuihin

24.04.2021

Suomen Farmasialiiton proviisorineuvottelukunta (PNK) järjestää Farmasialiiton jäsenille maksuttoman koulutuksen. Koulutus toteutetaan etäyhteyden kautta.

Päivän tavoitteena on luoda osallistujalle mahdollisuus pysähtyä ajattelemaan ihmisten erilaisuutta omissa johtamis- ja vuorovaikutustilanteissa sekä mahdollistaa osallistujien keskinäiset keskustelut pienryhmissä. Valmennuksessa saat käytännön vinkkejä keskeisimpiin tilanteisiin työyhteisössä, mutta myös laajemmin erilaisessa yhteistoiminta- tai verkostotyössä.

Valmennus sopii esimiestehtävissä oleville sekä niille, jotka suunnittelevat esimiestehtäviin suuntautumista.

Kouluttajana toimii valmentaja, konsultti, tietokirjailija ja perustamansa CM & HR Consulting Oy:n toimitusjohtaja Riitta Hyppänen. Riitan intohimona on työelämän kehittäminen uudistumisen, muutosten ja kasvun kautta. Hänellä on monipuolinen kokemus henkilöstö-, koulutus- ja johtamistehtävistä sekä kotimaisissa että kansainvälisissä yrityksissä.

OHJELMA:

13.00 Päivän avaus (Suvi Sivula, proviisorineuvottelukunnan puheenjohtaja)

13.10  Ajankohtaista Farmasialiitosta (Antti Kataja, puheenjohtaja, Suomen Farmasialiitto)

13.40  Ihmisten erilaisuus työyhteisöissä – miksi niin merkityksellinen johtamisen kannalta? (Riitta Hyppänen, CM & HR Consulting Oy)

14.40 Tauko

14.50 Kohtaamisosaamisella vaikuttavuutta ja voimaa (Riitta Hyppänen, CM & HR Consulting Oy)

15.30 Tauko

15.45  Erilaisuuden johtaminen etäjohtamisen näkökulmasta (Riitta Hyppänen, CM & HR Consulting Oy)

16.45 Päivän yhteenveto ja päätös (Suvi Sivula, proviisorineuvottelukunnan puheenjohtaja)

Ilmoittautuminen 12.4.2021 mennessä jäsenportaali Morttelissa.

Ilmoittautumisen viimeinen peruutuspäivä on 12.4.2021. Ilmoittautumisen voi perua Farmasialiiton jäsenportaali Morttelin kautta. Tämän jälkeen tulleesta peruutuksesta ja perumatta jättämisestä veloitetaan 30 €.