Etätyön johtaminen

03.02.2021

Etätyöstä huolimatta, ja jopa sen vuoksi, ihmisten psykologiset perustarpeet eivät katoa mihinkään: ihminen haluaa tulla nähdyksi, kokea tekevänsä merkityksellisiä asioita ja kuulua yhteisöön. Johtamisen tarve ei siis vähene, vaan päinvastoin korostuu erilaisissa etätyöympäristöissä. Samalla kun fyysinen kanssakäyminen vähenee, yhteisten rakenteiden ja toimintatapojen merkitys korostuu; miten työtehtävät pysyvät mielekkäinä, mitkä ovat yhteiset tavoitteet ja miten niiden etenemistä seurataan. Ihmisten jaksamista ja fiilistä on vaikea havainnoida, joten yrityksen tulee tietoisesti rakentaa etäkohtaamisen paikkoja ja mittareita. Hyvä yrityskulttuuri ja (etä)vuorovaikutus ei tapahdu itsestään, se pitää tehdä.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

• haluat johtaa etäjoukkojasi psykologiset perustarpeet säilyttäen
  • ymmärrät yhteisten rakenteiden ja toimintatapojen tärkeyden
  • haluat työkaluja hyvän etätyön johtamiseen.

Kouluttajana Heli Rautjärvi
Heli on sekä julkista että yksityistä sektoria kolunnut organisaatioiden ja johtamisen kehittämisen asiantuntija, joka työskentelee nykyään yrityskulttuurimuotoilijana Leidenschaftilla. Etätyötä ja sen johtamista tukevia käytäntöjä Heli on ollut rakentamassa niin vahvasti etätyölle rakentuvan yrityksen avainjäsenenä kuin ulkopuolisen yrityskulttuurimuotoilijan roolissa. Työ- ja organisaatiopsykologian erikoispsykologina ja kahden pienen pojan äitinä Heli tuntee etätyön haasteet ja mahdollisuudet sekä teorian että käytännön tasolla.

Ilmoittautuminen
Webinaariin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.