Farmasialiiton teemakoulutus

27.11.2021

Tervetuloa mukaan Farmasialiiton teemakoulutukseen, jossa tarjolla ajankohtaisia asiantuntijaluentoja, mahdollisuus tutustua lääkealan näyttelyyn sekä oiva tilaisuus verkostoitua kollegoiden kanssa. Koulutus pidetään tänä vuonna yksipäiväisenä varovaisuusperiaatetta noudattaen.

Ohjelma:
Klo 9:30 – 10:30 aamiainen tarjolla, yhteistyöyritysten näyttely avautuu
Klo 11:00 Tervetuloa koulutukseen ja ajankohtaista Farmasialiitosta
Klo 11:30 Intiimialueen vaivat -miten hoidan? Katja Kero, LT Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, TYKS, auktorisoitu seksuaalineuvoja
                  Yhteistyökumppanin puheenvuoro Exeltis Oy
Klo 12:45 Lounas + yhteistyöyritysten näyttely
Klo 13:45 Lasten toiminnalliset vatsavaivat, Tytti Jaakkola, lasten gastroenterologian el
                Kolonisaatioresistenssi - elimistön luontainen suojamuuri, Eveliina Munukka, lääketieteellinen asiantuntija, FT, lääketieteellinen mikrobiologia, Biocodex Oy
Klo 15:00 Iltapäiväkahvit + yhteistyöyritysten näyttely
Klo 16:00 Ihon hoito ja Favora-tuotesarjan uutuudet, Helka Lummi, kosmetologi, Orion Pharma Oy
                   Yhteistyökumppanin puheenvuoro Orion Pharma
Klo 17:00 Päivän päätös ja yhteenveto
Klo 17:30 Illallinen hotellin ravintolassa

Muutokset ohjelmassa mahdollisia.

Koulutus on tarjolla vain jäsenille 40 € hintaan, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkokaupassa.
Ilmoittautuminen 22.11.2021 mennessä.

Hinta sisältää päivän ohjelman, näyttelyn, lounaan, illallisen sekä aamu- ja iltapäiväkahvit. Halukkailla mahdollisuus varata myös yöpyminen omakustanteisesti sopimushinnalla osoitteesta scandichotels.fi ja käyttämällä koodia FIARB. Sopimushintaisia majoituspaikkoja on tarjolla rajoitetusti.

Pitkämatkalaisten matkakustannusten korvausperiaatteet
Liitto osallistuu pitkämatkalaisten matkakuluihin korvaamalla matkakustannuksista kotipaikkakunnalta kokouspaikalle ja takaisin 30 euroa ylittävän osan halvimman julkisen liikenteen matkustustavan mukaan 150 euron ylärajaan saakka.
Mikäli  tarkoituksenmukaista julkisen liikenteen yhteyttä ei ole, maksetaan oman auton käytön kilometrikorvauksena  verohallituksen päätöksen mukaiset verovapaaksi katsottavat enimmäismäärät. Muussa tilanteessa oman auton käyttäminen korvataan edullisimman julkisen liikenteen lipun hinnan mukaisesti.
Oman auton käytöstä tulee sopia etukäteen Laura Huotarin kanssa (laura.huotari@farmasialiitto.fi) ja sopia mahdollisuuksien mukaan kimppakyydeistä.  Jos matkakustannuksesi ovat korkeintaan 30 euroa, sinun ei tarvitse tehdä matkalaskua lainkaan. Jos kustannukset ylittävät 30 euroa, merkitse matkalaskuun koko matkakustannuksen määrä, liitä mukaan kuitit ja liitto korvaa sinulle 30 euroa ylittävän osan.
Matkalaskulomakkeen voi tulostaa liiton verkkosivuilta.

Ilmoitathan mahdolliset allergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumisen jälkeen osoitteeseen: laura.huotari@farmasialiitto.fi