Johtamiskoulutus - teemana työhyvinvoinnin johtaminen

12.09.2020

Koulutus on suunnattu proviisoreille, maistereille, johtavassa asemassa oleville farmaseuteille ja proviisori- sekä maisteriopiskelijoille.

Koulutuksen tavoitteena on lisätä osallistujien ymmärrystä työhyvinvoinnin ja sen johtamisen hyödyistä sekä yrityksen että työntekijöiden näkökulmasta. Hyvinvoiva ja motivoitunut henkilöstö on merkittävä investointi yritykselle, ja työhyvinvointiin panostetut eurot tuottavat tutkimustenkin mukaan moninkertaisesti itsensä takaisin. Koulutuksessa käydään läpi työhyvinvointiin liittyvää lainsäädäntöä sekä viestinnän ja erityisesti kriisiviestinnän roolia ja tärkeyttä työhyvinvoinnin johtamisen välineenä. Kuulemme myös case-esimerkin organisaatiosta, jossa työhyvinvointi nähdään merkittävänä kilpailutekijänä ja sen johtamiseen panostetaan.

Päivän jälkeen osallistujille on muodostunut käsitys työhyvinvoinnin lainsäädännöllisestä viitekehyksestä. He ovat sisäistäneet viestinnän keskeisen roolin työhyvinvoinnin johtamisen välineenä. Työhyvinvointi ja sen tehokas johtaminen nähdään yrityksen voimavarana ja siihen halutaan satsata.

Ohjelma
8.15 Linja-autokuljetus Helsingin keskustasta Tuohilammelle (mahdollisuus kuljetukseen Tampereelta ja Turusta, mikäli osallistujia on riittävästi)

9.00 Aamiainen

10.00 Tervetuloa koulutukseen!
Proviisori Annika Häkkinen, koulutustyöryhmän puheenjohtaja ja myyntijohtaja Sari Pesonen, Orion Pharma

10.15 Työhyvinvoinnin johtamisen lainsäädännöllinen kehikko
Työmarkkinajohtaja Minna Hälikkä, Suomen Farmasialiitto

11.30 Orionin puheenvuoro

12.00 Lounas

13.00 Mitä liitto tarjoaa proviisoreille?
Proviisori Suvi Sivula, proviisorineuvottelukunnan puheenjohtaja

13.20 Viestinnän merkitys työhyvinvoinnin johtamisessa kriisi- ja muutostilanteissa
Farmaseuttinen johtaja Riitta Uusi-Esko, Suomen Farmasialiitto

14.30 Ulkoilua, verkostoitumista ja iltapäiväkahvit

16.00 Miten meillä johdetaan työhyvinvointia
puhuja avoin

17.15 Yhteenveto ja päivän päätös ja matka takaisin Helsinkiin

Lataa koulutuksen ohjelma pdf-muodossa tästä.

Muutokset ohjelmassa mahdollisia.

Koulutuksen materiaalit jaetaan sähköisesti.

Koulutukseen voi osallistua myös etänä.

Koulutuspäivien osallistumismaksu (paikan päällä ja etäosallistuminen) on Farmasialiiton jäsenille 30 euroa (valmistuneet) ja 15 euroa (työttömät ja opiskelijat. Opiskelijalla tulee olla farmaseutin oikeudet), kun ilmoittaudut 2.8.2020 mennessä ja 50 euroa/15 euroa, kun ilmoittaudut 28.8.2020 mennessä.

Osallistumismaksu on Farmasialiittoon kuulumattomille 60 euroa + alv 24 %, kun ilmoittaudut 2.8.2019 mennessä ja 120 euroa + alv 24 %, kun ilmoittaudut 28.8.2020 mennessä.

Osallistumismaksu sisältää johtamiskoulutuksen luennot, ateriat ja linja-auto kuljetukset Helsingin keskustasta Tuohilammelle ja takaisin.

Ilmoittautumiset 28.8.2020 mennessä

Ilmoittautumislinkki Farmasialiiton jäsenille
Ilmoittautumislinkki niille, jotka eivät ole Farmasialiiton jäseniä

Tällä hetkellä (30.6.2020) osallistumisrajoitus paikan päällä on 40 osallistujaa.

Mikäli syksyn koronatilanne muuttuu huonommaksi, toteutetaan koulutus pikaisellakin varoitusajalla tarvittaessa kokonaan etäkoulutuksena. Huomioithan, että koulutukseen osallistuminen (paikan päällä) sairaana ei ole mahdollista.

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 28.8.2020 mennessä osoitteeseen sanna.passi@farmasialiitto.fi. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, voimme veloittaa koulutuksen kulut, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Koulutusviikonlopun järjestävät Suomen Farmasialiiton Proviisorineuvottelukunta ja Proviisoriverkoston koulutustyöryhmä yhteistyössä Orion Pharman kanssa.