Luottamus megatrendinä

10.02.2021

Suomalaiset ovat perinteisesti luottaneet päätöksentekijöihin, mutta tänä päivänä luotamme entistä enemmän samalla tavalla ajattelevaan ihmiseen asemasta riippumatta. Tässä webinaarissa keskitymme tulevaisuuden megatrendeihin ja siihen, miten niihin voitaisiin vastaan. Avaamme ennakoinnin ja tulevaisuudentutkimuksen nykytilaa ja merkitystä yhteiskunnalle, yrityksille ja yhdistyksille. Käymme megatrendejä läpi laajasti mutta keskitymme erityisesti työn ja luottamuksen tulevaisuuteen. Emme maalaile kauhukuvia työn loppumisesta, mutta puhumme siitä, miten työ varmasti tulee muuttumaan sekä siitä, miten tämä ja muut trendit vaikuttavat luottamukseemme. Keneen luotamme tulevaisuuden muuttuvassa maailmassa? Megatrendit sivuavat laajoja aiheita kuten ilmastonmuutos, teknologian kehitys, kaupunkien tulevaisuus ja väestön monimuotoistuminen, joten esityksestä löytyy jokaiselle jotakin.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

• olet kiinnostunut tulevaisuudesta ja sen muuttamisesta
  • olet kiinnostunut työn ja luottamuksen tulevaisuudesta.

Kouluttajana Kalle Nieminen
Kalle Nieminen toimii johtavana asiantuntijana Sitowise Oy:ssä. Ennen nykyistä työtään hän on tehnyt lähes 10 vuoden uran Suomen itsenäisyyden juhlarahastossa Sitrassa. Kalle uskoo siihen, että tulevaisuutta voidaan muuttaa oppimalla, yhteistyötä tekemällä ja uusia innovaatioita kehittämällä. Kalle on kokenut ja kiitelty puhuja tulevaisuusteemoista.

Ilmoittautuminen
Webinaariin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.