Luottamusmiesten neuvottelutaidon kurssi

matiketopelasu

Luottamusmiesten neuvottelutaidon kurssi

23.09.2020

Koulutuksen tarkoituksena on opetella neuvottelun prosessia (valmistautuminen, aloitus, neuvottelun vuorovaikutus, päätöksen tekeminen ja neuvottelun jälkeiset asiat). Kurssilla lähestymme neuvottelua vaikuttamistilanteena ja vuorovaikutusosaamisen näkökulmasta. Kurssin vetäjänä toimii vuorovaikutusvalmentaja Eeva Kaarne. Ohjelma tarkentuu lähempänä koulutusta, ja se lähetetään osallistujille automaattisesti sähköpostitse.

Neuvottelutaidon koulutus on osa luottamusmiesten peruskurssia, ja jokaisen peruskurssille osallistuvan tulee osallistua myös neuvottelutaidon koulutukseen. Aiemmin neuvottelutaidon koulutus oli osa jatkokurssia. Jos on käynyt aiemmin peruskurssin ja osallistunut vuonna 2016 tai sen jälkeen jatkokurssille, puuttuu neuvottelutaidon koulutus kokonaisuudesta. Olemme sopineet Aptan kanssa, että neuvottelutaidon koulutukseen voi osallistua luottamusmies, jolta tämä koulutus puuttuu. Luottamusmiehillä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa.

Ilmoittautumiset Morttelissa