Mitä henkilöarviointi kertoo sinusta

19.05.2021

Henkilöarviointi on yksi yleisimpiä vaiheita rekrytointiprosessin viime metreillä. Moni on vähintäänkin tehnyt joitakin testejä, ja mitä pidemmälle työuralla on ehtinyt, sitä todennäköisemmin myös osallistunut kattavaan henkilöarviointiin. Usein henkilöarviointeja hyödynnetään myös erilaisissa yksilö- ja ryhmävalmennuksissa sekä organisaatioiden ja yksilöiden osaamisen kehittämisessä.

Tässä webinaarissa keskitymme henkilöarviointiin rekrytoinnin näkökulmasta. Valotamme keskustelun kautta sitä, miksi henkilöarviointeja käytetään, mitä ne pitävät sisällään ja millainen on hyvä henkilöarviointi. Kerromme, miksi henkilöarviointi ei ole salatiedettä, ja toisaalta, miksi on hyvä olla tietoinen laadukkaan ja eettisen arvioinnin perusteista sekä esimerkiksi itselle kuuluvista oikeuksista.  Pohdimme myös, miten henkilöarviointiin voi valmistautua ja mitä lisäarvoa siitä voi parhaimmillaan itselleen saada.

Tämä webinaari on sinulle, jos sinua kiinnostaa:

• Hyvä henkilöarvioinnin käytäntö; Mitä työnhaussa sopii odottaa? Mitkä ovat arvioitavan oikeudet?
  • Miten arviointiin kannattaa valmistautua, että siitä saa eniten irti?
  • Mitä henkilöarvioinnit pitävät sisällään?
  • Keskustella ylläolevista aiheista rennoissa webinaaritunnelmissa HRS Advisorsin asiantuntijoiden Maiju Kankaan ja Antti Lahtisen kanssa.

Kouluttajina Maiju Kangas ja Antti Lahtinen, HRS Advisor

Ilmoittautuminen
Webinaariin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.