Miten headhunter kiinnostuu sinusta?

18.05.2022

Miten headhunter kiinnostuu minusta? Rekrytoinnin kenttä on viime vuosina monimutkaistunut hurjasti. Hakukanavia on paljon, talent acquisition -tyyppiset roolit ovat nykypäivää monessa organisaatiossa ja konsultteja pyörii rekrytointien parissa iso joukko. Lisäksi piilotyöpaikat ovat edelleen pinnalla oleva puheenaihe, ja monet ammattilaiset löytävätkin nykyään töitä ilman avointa hakua. Mutta miten se onnistuu, jos tiedossasi on vain pieni osa avoimista työpaikoista? Tule kuulemaan suorahakukonsultin suoraa puhetta työnhausta pöydän toiselta puolen tarkasteltuna.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos haluat

• ymmärtää, miten suorahakua tehdään konkreettisesti
  • päästä paremmin käsiksi ns. piilotyöpaikkoihin
  • parantaa mahdollisuuksiasi löytää uusia haasteita urallasi.

Kouluttajana Annukka Tervo, Mercuri Urval. Annukka  on ollut mukana rekrytoimassa ja ”hanttaamassa” 13 vuoden konsulttiurallaan satoja ammattilaisia moniin eri rooleihin, organisaatioihin ja toimialoille. Haastattelukokemusta on kertynyt sitäkin enemmän, ja edelleen Annukka saa ammatillisia kickejä, kun voi auttaa lopullisen valintapäätöksen mahdollisimman hyvässä onnistumisessa. Asiakas- ja kandidaattityön lisäksi Annukka on tiiminvetäjä ja johtoryhmän jäsen sekä vastaa Mercuri Urvalin johtavana psykologina myös soveltuvuusarviointikokonaisuuden kouluttamisesta globaalissa konsulttitalossa.

Ilmoittautuminen

Webinaariin ilmoittaudutaan Up Partnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Webinaarista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.