Neuvottelutaidon koulutus luottamushenkilöille

23.09.2022

Kehity neuvottelijana!

Koulutuksessa tarkastellaan neuvottelua vuorovaikutuksen ja vaikuttamisen näkökulmasta. Tavoitteena on kehittää luottamushenkilöiden vuorovaikutustaitoja ja tarjota varmuutta sekä viestinnällisiä työkaluja vaikuttamiseen ja neuvotteluissa toimimiseen. Teoriaosuuksia syvennetään osallistavien harjoitusten kautta itsenäisin pohdintatehtävin sekä ryhmäharjoituksin.

Kouluttajana toimii viestintä- ja vuorovaikutustaitojen kouluttaja, draamapedagogi, järjestöosaaja ja työnohjaaja (STOry) Jutta Laino-Tabell yrityksensä Ohjaamon kautta, joka toteuttaa laaja-alaisesti täydennyskoulutusta, luentoja, työpajoja sekä työnohjausta.

Koulutus järjestetään Original Sokos Hotel Triplassa, Fredikanterassi 1 B, 00520, Helsinki.

Neuvottelutaidon koulutus on osa luottamushenkilöiden peruskurssia, ja jokaisen peruskurssille osallistuvan tulee osallistua myös neuvottelutaidon koulutukseen. Aiemmin neuvottelutaidon koulutus oli osa jatkokurssia. Jos on käynyt aiemmin peruskurssin ja osallistunut vuonna 2016 tai sen jälkeen jatkokurssille, neuvottelutaidon koulutus puuttuu kokonaisuudesta. Olemme sopineet Aptan kanssa, että neuvottelutaidon koulutukseen voi osallistua luottamushenkilö, jolta tämä koulutus puuttuu. Osallistuminen on maksutonta.

Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamushenkilö- tai varaluottamushenkilötoimi. Liitto korvaa luottamushenkilöille kuitteja vastaan matkan edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan.

Ilmoittautuminen tai osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 21.8.2022 mennessä Morttelin kautta, paikkoja rajoitettu määrä. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.