Proviisoriverkoston etäkollegailta: Terveydenhuollon ammattilaisten moninaiset roolit potilastietojärjestelmän kehittämisessä

22.09.2020

Tervetuloa Farmasialiiton Proviisoriverkoston järjestämään, tällä kertaa moniammatillisen otteen omaavaan etäkollegailtaan tiistaina 22.9.2020 klo 18-20!
Webinaarina järjestettävässä tilaisuudessa kaksi terveydenhuollon rautaista ammattilaista vastaavat alla esitettyihin ja moniin muihin mielenkiintoisiin kysymyksiin omasta näkökulmastaan.

Illan aiheena terveydenhuollon ammattilaisten moninaiset roolit potilastietojärjestelmän kehittämisessä.
Millaista on työskennellä potilastietojärjestelmän parissa?
Millainen järjestelmä Apotti on ja mitä kaikkea se mahdollistaa käyttäjilleen farmaseuttisesta näkökulmasta?
Miten Apotti on muuttanut lääkärin työnkuvaa ja onko se lisännyt moniammatillista työskentelyä terveydenhuollossa?

Illan aloittaa Apotissa sovelluspäällikkönä työskentelevä farmaseutti Katri Yli-Kovero, joka on ollut kehittämässä järjestelmää lääkitystoimintojen osalta jo usean vuoden ajan. Katri esittelee Apotti-järjestelmää yleisesti ja kertoo järjestelmän tuomista mahdollisuuksista farmasian ammattilaisille.

Lääkitysasioilla jatkaa illan toinen puhuja, Vantaalla perusterveydenhuollossa työskentelevä ylilääkäri ja Apotti-asiantuntija Marko Raina, joka niin ikään on työskennellyt Apotin parissa useita vuosia. Marko kertoo moniammatillisen yhteistyön merkityksestä Apotin käytössä, minkä lisäksi kuulemme hänen kokemuksiaan järjestelmän käytöstä perusterveydenhuollossa.

Tapahtuma on suunnattu Farmasialiiton jäsenille.

Ilmoittautuminen nyt auki!