Rohkeutta työnhakuun – erotu ja jää mieleen

15.06.2022

Puuduttaako perinteinen työnhaku? Tuntuuko, että hakemuksesi hukkuu massaan? Olisiko aika ajatella työnhakua uudessa valossa. Millaisilla keinoilla voit erottua ja jäädä mieleen työnhaussa. Miten luoda itselleen unelmien työpaikka, vaikka sellaista ei olisi vielä edes olemassa.

Tässä webinaarissa venytämme perinteisiä työnhaun käytäntöjä, katsomme asiaa “laatikon ulkopuolelta” ja haemme yhdessä rohkaisua työnhaussa erottumiseen. Tutustumme myös piilossa oleviin työmahdollisuuksiin eli siihen, miten luoda itselleen työpaikka, jota ei vielä löydy työpaikkailmoituksista.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

• perinteiset tavat työnhaussa tympäisevät
  • olet valmis kokeilemaan jotain uutta
  • haluat kuulla lisää piilevistä työmahdollisuuksista
  • saat työkaluja oman osaamisen myymiseen ja yhteyden avaamiseen.

Kouluttajana Reetta Viinanen, Up Partners Oy. Reetta on toiminut erilaisissa työyhteisöissä viestinnän, muutosjohtamisen sekä liiketoiminnan kehittämisen parissa asiantuntijana, kouluttajana ja valmentajana. Reetan kokemuksessa painottuvat erilaiset työelämän muutoshankkeet. Hänelle onkin tärkeää auttaa ihmisiä ja työyhteisöjä selviytymään kehitykselle välttämättömistä muutoksista menestyvinä ja hyvinvoivina.

Ilmoittautuminen

Webinaariin ilmoittaudutaan Up Partnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Webinaarista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.