Stressin biohakkerointi

25.08.2021

Stressi uhkaa suorituskykyä, terveyttä ja hyvinvointia. Monen kroonisen sairauden ja työkyvyttömyyden taustalla on pitkittynyt stressitila. Biohakkereilla on sinulle nyt stressiä vähentäviä uutisia: stressistä ei tarvitse päästä eroon, ja voit kehittyä paremmaksi sen hallinnassa.

Tässä webinaarissa pysähdytään kansanterveyttämme uhkaavan ongelman eli stressin äärelle. Webinaari antaa näkemystä ja työkaluja stressiä lisäävien asioiden tunnistamiseen ja hallitsemiseen sekä oikaisee stressiin liittyviä harhakäsityksiä. Stressi ei ole vain uhka, se voi olla myös mahdollisuus. Webinaarissa käydään läpi stressin fysiologisia, psykologisia ja biologisia vaikutuksia. Opit, miten stressiä voidaan tehokkaasti hallita tutkitusti toimivien tekniikoiden, ravitsemuksen ja biohakkeroinnin keinoin. Opit myös johtamaan itseäsi ja hallitsemaan ympäristösi vaikutusta suorituskykyysi.

Tämä webinaari sopii sinulle jos

• haluat oppia, miten voit lieventää stressin haittavaikutuksia
  • haluat valjastaan stressin palvelemaan ja parantamaan suorituskykyäsi
  • haluat ymmärtää stressin ja autonomisen hermoston hallintaan vaikuttavia tekijöitä
  • olet joskus kokenut stressiä ja uskot kokevasi sitä joskus uudelleen.

Kouluttajina Teemu Arina ja Olli Sovijärvi
Teemu Arinalla on takanaan jo kahden vuosikymmenen ammattiura teknologiayrittäjänä, kirjailijana ja ammattimaisena puhujana. Teemu on biohakkeroinnin, oppimisen, työn, johtajuuden, terveyden ja – lopulta ihmiskunnan tulevaisuuden digitaalisen muutoksen ajattelija. Hänen työnsä keskittyy ihmisen ja koneen risteyksen tutkimiseen ja tapoihin parantaa tuottavuutta, terveyttä ja hyvinvointia biologisilla ja teknologisilla työkaluilla.

Lääkäri Olli Sovijärvi on yksi kokonaisvaltaisen lääketieteen edelläkävijöistä Suomessa.

Ilmoittautuminen
Webinaariin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.