Teemakoulutus

08.10.2022

Tule tapaamaan pitkästä aikaa kollegoja ja rentoutumaan keskelle Suomea ja samalla kuulemaan niin kestävästä kehityksestä kuin työhyvinvoinnista farmasian alalla. Ohjelmassa myös ajankohtaisia aiheita liitosta ja viihdettä!

Lauantai 8.10.
klo
12.00 – 13.00 Lounas
13.00 – 13.30 Tervetuloa ja ajankohtaista Farmasialiitosta,  Maija Pirttijärvi, Farmasialiiton puheenjohtaja
13.30 –14.15  Kestävä kehitys apteekkityössä,  Eeva Teräsalmi, apteekkari MS in Pharm, EMBA, FFIP
14.15 – 15.00 Kestävä kehitys Orionin toiminnassa  (puhuja vahvistuu lähempänä ajankohtaa)
15.00–15.30 Kahvitauko
15.30–17.30 Vapaamuotoinen iltapäiväohjelma Jyväskylän kaupungissa
17.45–18.30 Paluu hotellille kuohuvalle sekä rentoutumaan Jore Marjarannan matkassa

Tauko ennen illalliselle siirtymistä

19.30 Illallinen hotellin ravintolassa

Sunnuntai 9.10.
klo
8.00 Aamiainen tarjolla
9.00–10.00 Työhyvinvointi/työn merkityksellisyys farmasian alalla (aihe ja puhuja tarkentuvat myöhemmin)
10.00–10.30 Huoneiden luovutus/tauko
10.30–11.15  Ajankohtaista edunvalvonnasta ja apteekkisektorin tulevista neuvotteluista, Maija Pirttijärvi, Farmasialiiton puheenjohtaja
11.30–12.30 Lounas ja kotiinlähtö

Koulutuksen hinta on 70 € majoittuville (2-hengen huoneet) ja 50 € ei-majoittuville. Hinta sisältää ruokailut ja muun ohjelman. Liitto osallistuu pitkämatkalaisten matkakuluihin korvaamalla matkakuluista kotipaikkakunnalta Jyväskylään ja takaisin 30 euroa ylittävän osan 150 euron ylärajaan saakka. Sovi etukäteen liiton yhteyshenkilön kanssa jos tarvitset korvausta matkakuluista.

Sitova ilmoittautuminen verkkokaupassa 7.9.2022 mennessä. Ilmoitathan mahdolliset erikoisruokavaliot ja/tai -allergiat sekä mahdollinen huonekaveritoive verkkokaupan kassalla olevaan Lisätiedot-kenttään!