Teemakoulutus

08.10.2022

Tule tapaamaan pitkästä aikaa kollegoja ja rentoutumaan keskelle Suomea ja samalla kuulemaan niin kestävästä kehityksestä kuin työhyvinvoinnista farmasian alalla. Ohjelmassa myös ajankohtaisia aiheita liitosta ja viihdettä sekä yhteistyökumppanien ständejä!

Lauantai 8.10.

12.00–13.00 Lounas
13.00–13.30 Tervetuloa ja ajankohtaista Farmasialiitosta,  Maija Pirttijärvi, Farmasialiiton puheenjohtaja
13.30–14.15 Kestävä kehitys apteekkityössä,  Eeva Teräsalmi, apteekkari MS in Pharm, EMBA, FFIP
14.15–15.00 Lääketeollisuus ja yhteinen vastuumme ympäristöstä, Valtteri Manninen, viestinnän asiantuntija, Orion Pharma
15.00–15.30 Kahvitauko
15.30–17.30 Alvar Aalto -kävelykierros Jyväskylän kaupungissa
17.45 Paluu hotellin kokoustilaan kuohuvalle

Tauko ennen illalliselle siirtymistä

19.30 Illallinen hotellin ravintolassa ja Pete Poskiparta show

Sunnuntai 9.10.

8.00 Aamiainen tarjolla
9.00–10.30 Merkityksellisestä työstä hyvinvointia – Miten tätä kohti? Johanna Rantanen, dosentti psykologian laitos Meanwell-tutkimushanke Jyväskylän yliopisto
10.30–10.45 Jaloittelutauko
10.45–11.30  Ajankohtaista edunvalvonnasta ja apteekkisektorin tulevista neuvotteluista, Maija Pirttijärvi, Farmasialiiton puheenjohtaja
11.30–12.30 Lounas ja kotiinlähtö

Koulutuksen hinta on 70 € majoittuville (2-hengen huoneet) ja 50 € ei-majoittuville. Hinta sisältää ruokailut ja muun ohjelman. Liitto osallistuu pitkämatkalaisten matkakuluihin korvaamalla matkakuluista kotipaikkakunnalta Jyväskylään ja takaisin 30 euroa ylittävän osan 150 euron ylärajaan saakka. Sovi etukäteen liiton yhteyshenkilön kanssa jos tarvitset korvausta matkakuluista.

Sitova ilmoittautuminen verkkokaupassa 18.9.2022 mennessä. Ilmoitathan mahdolliset erikoisruokavaliot ja/tai -allergiat sekä mahdollinen huonekaveritoive verkkokaupan kassalla olevaan Lisätiedot-kenttään!