Tiedettä kaikille

09.12.2020

Youtube on vain nuorille, ja videoiden sisältö on pinnallista viihdettä? Tubettajia on erilaisia ja myös tieteestä voi tubettaa kiinnostavasti. Youtube tuo tubettajalle runsaasti lisää näkyvyyttä, ja tämä auttaa niin bisneksen teossa kuin rahoituksen haussakin. Miten tuottaa kiinnostavaa sisältöä? Mistä aloittaa tubettaminen? Mitä kaikkea tuleekaan huomioida? Näihin kaikkiin kysymyksiin saat webinaarissa vastauksen.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos
•    mietit, onko järkeä tubettaa ”aikuisena” ja kärsiikö ammattiylpeys siitä
•    haluat tietää, miten aloittaa tubettaminen
•    kaipaat vinkkejä sisällön luomiseen ja tube kanavasi löytämiseksi.

Kouluttaja: Ville Mäkipelto
Ville Joonas Mäkipelto on tubettaja ja teologian tohtori. Mäkipelto tuottaa kanavalleen tietovideoita, joissa hän käsittelee ihmismieltä ja maailmankaikkeutta erilaisista näkökulmista. Videoiden teemat liittyvät muun muassa psykologiaan, uskontoihin, historiaan, salaliittoteorioihin ja erilaisiin kulttuureihin. Villen Youtube-kanavalla on jo lähes 70 000 tilaajaa.

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.