Työhaastattelu - paniikki?

27.05.2020

Jännitätkö työhaastattelua? Mietitkö miten tehdä vaikutus rekrytoijaan? Me kaikki jännitämme itselle tärkeää asiaa. Jännittäminen on täysin luonnollista myös haastattelussa. Työhaastatteluun kannattaa kuitenkin valmistautua, sillä hyvin usein rekrytoijat kysyvät samantyyppisiä kysymyksiä. Työhaastatteluun valmistautuminen poistaa myös jännitystä.

Perinteisen työhaastattelun rinnalle on noussut myös videohaastattelut. Videohaastattelut voivat olla taltiointeja tai ns. suoria lähetyksiä. Mietitkö miten toimia videolla ja miten typistää vastaus 1 minuuttiin?  Webinaarissa saat vinkkejä niin perinteiseen työhaastatteluun valmistautumiseen kuin videohaastatteluunkin. Tutustumme Suomen käytetyimpiin rekryvideo-ohjelmiin, jotta osaat käyttää niitä heti tosipaikan tullen.

Tämä webinaari sopii sinulle, jos
•    haluat tietää mitä työhaastattelussa kysytään
•    haluat ”vastata oikein” haastattelussa
•    kaipaat apua videohaastatteluun tekniseen toteutukseen
•    haluat varmuutta työhaastattelussa menestymiselle.

Webinaari toteutetaan haastatteluna. Susan Calonius Uppartnersilta haastattelee Solitan rekrytointivastaavia.

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Ilmoittautuminen aukeaa 1.1.2020. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.