Työhyvinvoinnin portaat – Viisi vaikuttavaa askelta -webinaarisarja, osa 2/6: Terveys

14.12.2021

Järjestämme yhdessä Työturvallisuuskeskuksen kanssa Työhyvinvoinnin portaat -malliin perustuvan aamuwebinaarisarjan (klo 8–9). Webinaarit on erityisesti suunnattu tukemaan esihenkilötyötä tekeviä työhyvinvointiin ja työturvallisuuteen liittyen, mutta ne soveltuvat myös muille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaareja on yhteensä kuusi (9.11.2021–15.3.2022 välisenä aikana) ja niihin kaikkiin ilmoittaudutaan erikseen. Voit siis valita, osallistutko koko webinaarikokonaisuuteen vai vain valitsemiisi osiin. Webinaareista tehdään myös tallenteet, joten mikäli et pääse osallistumaan webinaareihin niiden lähetysaikaan, voit katsoa ne myös myöhemmin tallenteena. Lisätietoja webinaarisarjasta sekä ilmoittautumislinkit kaikkiin webinaareihin löydät täältä. Yksittäisen webinaarin ilmoittautumislinkki on löydettävissä aina myös tapahtumakalenterista. Ilmoittautumisaika päättyy kutakin webinaaria edeltävänä torstaina.

Webinaarisarjan toinen webinaari sisältää seuraavat teemat:

• Terveys ja työkyky
• Työkuormituksen hallinta
• Työaika ja palautuminen

Kouluttamassa on Työturvallisuuskeskuksesta asiantuntija, TtM, Päivi Rauramo.

Viimeinen ilmoittautumispäivä webinaarisarjan toiseen osaan on 9.12.2021. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: Työhyvinvoinnin portaat, 2. webinaari: Terveys, Farmasialiitto (etapahtuma.fi).

Webinaarisarja on maksuton ja tarkoitettu vain Farmasialiiton jäsenille.