Työhyvinvoinnin portaat – Viisi vaikuttavaa askelta -webinaarisarja, osa 5/6: Arvostus

22.02.2022

Järjestämme yhdessä Työturvallisuuskeskuksen kanssa Työhyvinvoinnin portaat -malliin perustuvan aamuwebinaarisarjan (klo 8–9). Webinaarit on erityisesti suunnattu tukemaan esihenkilötyötä tekeviä työhyvinvointiin ja työturvallisuuteen liittyen, mutta ne soveltuvat myös muille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaareja on yhteensä kuusi (9.11.2021–15.3.2022 välisenä aikana) ja niihin kaikkiin ilmoittaudutaan erikseen. Voit siis valita, osallistutko koko webinaarikokonaisuuteen vai vain valitsemiisi osiin. Webinaareista tehdään myös tallenteet, joten mikäli et pääse osallistumaan webinaareihin niiden lähetysaikaan, voit katsoa ne myös myöhemmin tallenteena. Lisätietoja webinaarisarjasta sekä ilmoittautumislinkit kaikkiin webinaareihin löydät täältä. Yksittäisen webinaarin ilmoittautumislinkki on löydettävissä aina myös tapahtumakalenterista. Ilmoittautumisaika päättyy kutakin webinaaria edeltävänä torstaina.

Webinaarisarjan viides webinaari sisältää seuraavat teemat:

• Arvot ja työkulttuuri
• Palaute ja palkitseminen
• Monimuotoisuus, yhdenvertaisuus ja tasa-arvo

Kouluttamassa on Työturvallisuuskeskuksesta asiantuntija, TtM, Päivi Rauramo.

Viimeinen ilmoittautumispäivä webinaarisarjan viidenteen osaan on 17.2.2022. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: Työhyvinvoinnin portaat, 5. webinaari: Arvostus, Farmasialiitto (etapahtuma.fi).

Webinaarisarja on maksuton ja tarkoitettu vain Farmasialiiton jäsenille.