Työhyvinvoinnin portaat – Viisi vaikuttavaa askelta -webinaarisarja, osa 6/6: Osaaminen ja luovuus

15.03.2022

Järjestämme yhdessä Työturvallisuuskeskuksen kanssa Työhyvinvoinnin portaat -malliin perustuvan aamuwebinaarisarjan (klo 8–9). Webinaarit on erityisesti suunnattu tukemaan esihenkilötyötä tekeviä työhyvinvointiin ja työturvallisuuteen liittyen, mutta ne soveltuvat myös muille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaareja on yhteensä kuusi (9.11.2021–15.3.2022 välisenä aikana) ja niihin kaikkiin ilmoittaudutaan erikseen. Voit siis valita, osallistutko koko webinaarikokonaisuuteen vai vain valitsemiisi osiin. Webinaareista tehdään myös tallenteet, joten mikäli et pääse osallistumaan webinaareihin niiden lähetysaikaan, voit katsoa ne myös myöhemmin tallenteena. Lisätietoja webinaarisarjasta sekä ilmoittautumislinkit kaikkiin webinaareihin löydät täältä. Yksittäisen webinaarin ilmoittautumislinkki on löydettävissä aina myös tapahtumakalenterista. Ilmoittautumisaika päättyy kutakin webinaaria edeltävänä torstaina.

Webinaarisarjan kuudes webinaari sisältää seuraavat teemat:

• Etätyön erityispiirteet ja edellytykset

• Osaamisen kehittäminen
• Luovuuden lähteillä
• Työhyvinvointisuunnitelma ja yhteenveto

Kouluttamassa on Työturvallisuuskeskuksesta asiantuntija, TtM, Päivi Rauramo.

Viimeinen ilmoittautumispäivä webinaarisarjan kuudenteen osaan on 10.3.2022. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: Työhyvinvoinnin portaat, 6. webinaari: Osaaminen ja luovuus, Farmasialiitto (etapahtuma.fi).

Webinaarisarja on maksuton ja tarkoitettu vain Farmasialiiton jäsenille.