Työhyvinvoinnin webinaarisarja, osa 3: työuupumus

01.12.2021

Työuupumuksen kohdalla ennaltaehkäisy ja varhainen puuttuminen kuormittumiseen on tärkeää. Tässä työhyvinvointia käsittelevän webinaarisarjan kolmannessa osassa tarkastellaan työuupumusta ilmiönä, tutustutaan työuupumuksesta kertoviin tunnusmerkkeihin ja pohditaan keinoja työuupumuksen ennaltaehkäisyyn.

Webinaari rakentuu siten, että teemaan liittyvät ryhmäkeskustelut rytmittyvät alustuksen kanssa. Lisäksi webinaari tarjoaa osallistujille mahdollisuuden pohtia aihetta myös oman työssä jaksamisen ja sitä edistävien keinojen näkökulmasta. Teeman käsittely pohjautuu työpsykologiseen tutkimustietoon.

Kouluttajana psykologi Maarit Ruotsalainen. Maarit on tarkastellut työelämän ilmiöitä niin tutkimuksen, rekrytoinnin kuin kuntoutuksenkin alueilla. Viimeiset pari vuotta hän on laajentanut osaamistaan johdon työnohjaaja ja coach -opinnoissa, joista valmistuu tämän syksyn aikana. Tällä hetkellä Maarit toimii yrittäjänä työhyvinvointiin liittyvän koulutuksen sekä työnohjauksen ja coachingin parissa. Maaritista voit lukea lisää täältä: https://www.maaritruotsalainen.fi

Webinaarista ei tule tallennetta.

Ilmoittautuminen Morttelissa osoitteessa https://mortteli.crmieportal.com/events/428507 24.11.2021 mennessä.

Lisätietoja webinaarista antaa koulutuspolitiikan ja urapalveluiden asiantuntija Sanna Passi, sanna.passi@farmasialiitto.fi