Työn biohakkerointi

15.09.2021

Mitkä voisivat olla ne keinot, joilla työteho voitaisiin viedä uudelle tasolle elämänlaadun, tuottavuuden ja työhyvinvoinnin siitä kärsimättä?

Päivittäisestä työstä nauttimisella tai sen inhoamisella on keskeinen merkitys ihmisen hyvinvoinnin kannalta. Työstä nauttiminen on yhteydessä selvästi parempaan terveydentilaan. Moni tekee jatkuvan paineen alla työtä, joka ottaa enemmän kuin antaa. Lisäksi nykyajan pääosin istuen tehtävä päätetyö ei ole pitkän päälle hyväksi terveydelle. Mitkä ovat ne keinot, joilla työstä voi nauttia menettämättä henkistä tai fyysistä terveyttään?

Tämä webinaari sopii sinulle jos

• haluat tutkia kokonaisvaltaisesti, miten työ voisi energisoida sinua
  • työergonomia ja metodit parempaan työhön kiinnostavat sinua
  • etsit keinoja parantaa omaa työtehoasi ja jaksamista työssä.

Kouluttajina Teemu Arina ja Olli Sovijärvi
Teemu Arinalla on takanaan jo kahden vuosikymmenen ammattiura teknologiayrittäjänä, kirjailijana ja ammattimaisena puhujana. Teemu on biohakkeroinnin, oppimisen, työn, johtajuuden, terveyden ja lopulta ihmiskunnan tulevaisuuden digitaalisen muutoksen ajattelija. Hänen työnsä keskittyy ihmisen ja koneen risteyksen tutkimiseen ja tapoihin parantaa tuottavuutta, terveyttä ja hyvinvointia biologisilla ja teknologisilla työkaluilla.

Lääkäri Olli Sovijärvi on yksi kokonaisvaltaisen lääketieteen edelläkävijöistä Suomessa.

Ilmoittautuminen
Webinaariin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.