Valmistuvien proviisorien ja maisterien ilta

matiketopelasu

Valmistuvien proviisorien ja maisterien ilta

20.09.2019

Illan aikana kerrotaan proviisorien erilaisista työnkuvista sekä rekrytoinnista. Lisäksi kuulet Farmasialiiton Proviisoriverkoston ja Proviisorineuvottelukunnan toiminnasta.

Tilaisuus on tarkoitettu Farmasialiiton ja FLOpin jäsenille, jotka ovat valmistuneet tai valmistuvat tämän vuoden aikana proviisoriksi tai maisteriksi. Tule mukaan juhlistamaan tutkintoasi!

Tilaisuus on maksuton. Tilaisuuteen osallistujat voivat osallistua samana viikonloppuna Tuohilammella järjestettävään, perinteiseen Farmasialiiton Johtamiskoulutukseen alennetulla hinnalla (40 euroa). Johtamiskoulutus antaa työkaluja esimies- ja johtamistyössä työskenteleville tai aiheesta kiinnostuneille. Johtamiskoulutuksen aiheena on tänä vuonna asiakaskokemus ja sen johtaminen.

klo 15.00 Bussikuljetus Helsingin keskustasta Tuohilammelle

16.30 Saapuminen, majoittuminen ja kahvit sekä pientä suolaista
17.00 Tervetuloa Tuohilammelle ja illan kulku
17.10 Rekrytointi Orionilla
17.50 Työelämän polkuja -urapaneeli
18.50 Orion terveiset
19.00 Puheenjohtajan terveiset
19.15 Illallinen
21.00 Tilaisuus päättyy

Illallisen jälkeen bussikuljetus takaisin Helsinkiin. Johtamiskoulutukseen jäävät voivat yöpyä Tuohilammella.

Tapahtuman pukukoodi on smart casual.

Ilmoittautuminen Valmistuvien seminaariin ja Johtamiskoulutukseen Morttelin kautta 8.9.2019 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova. Peruminen on mahdollista ilmoittautumisen ollessa käynnissä. Peruutuksissa ja muissa seminaariin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Suvi Luukkoon, suvi.luukko@farmasialiitto.fi