Hae tapahtumia

heinä 2019
matiketopelasu

Tunnista ja tee näkyväksi lääkehoidon arvioinnin (LHA) osaamisesi

Tule keskustelemaan lääkehoidon arvioinnin osaamisesta ja vaikuta tekeillä olevan portfolion sisältöön! Järjestämme Farmasian Päivillä kaksi työpajaa. Keskusteluja vetävät koulutus- ja työvoimapoliittinen asiantuntija Sanna Passi, Suomen Farmasialiitto ja yliopistonlehtori  Marika Pohjanoksa-Mäntylä, Helsingin yliopisto.

Tavoitteet
Työpajassa keskustellaan lääkehoidon arvioinnin (LHA) osaamisesta ja sen tunnustamisesta portfoliotyökalun avulla. Tavoitteena on tuottaa yhteinen näkemys siitä,
•    millä tavalla työelämässä saavutetun lääkehoidon arviointiosaamisen voisi tunnistaa ja tehdä näkyväksi?
•    millainen on hyvä portfoliotyökalu lääkehoidon arviointiosaamisen kehittämiseen ja näyttämiseen työelämässä oleville farmaseuteille ja proviisoreille.

Ennakkomateriaali
Työryhmä apteekkien ammatillisen toiminnan edistämiseksi (AATE): Lääkehoidon arvioinnin osaamistavoitteet farmaseuteille ja proviisoreille eri toimintaympäristöihin. Dosis 33(3): 199-209, 2017
Videotallenteet Farmasian päiviltä 2017: Lääkehoidon tarkistus, arviointi ja kokonaisarviointi: Periaatteet ja tarvittava osaaminen.

Järjestäjä
Työryhmä apteekkien ammatillisen toiminnan edistämiseksi (AATE-ryhmä)
(jossa edustajat seuraavista organisaatioista Helsingin yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Åbo Akademi, Suomen Apteekkariliitto, Suomen Farmasialiitto, Suomen Proviisoriyhdistys, Farmasian oppimiskeskus, Koulutus- ja kehittämispalvelut HY+, Helsingin yliopisto, Koulutus- ja kehittämispalvelu Aducate, Itä-Suomen yliopisto, Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea)

Tapahtuma on avoin kaikille Farmasian Päivien osallistujille!

Tapahtuman kuvaus

Työpajoja on kaksi. Ensimmäinen pidetään klo 11 - 12.30 ja toinen klo 14 - 15.30. Paikka on 1A.

Paikka ja aika

Messukeskus Farmasian Päivät