Työhyvinvoinnin webinaarisarja, osa 2: työn voimavarat

Työelämän haasteiden ja kuormitusten keskellä on välillä hyvä pysähtyä tietoisesti tarkastelemaan myös niitä käytössämme olevia voimavaroja, jotka tukevat työhyvinvointiamme. Tässä työhyvinvointiaiheisen webinaarisarjan toisessa osassa tarkastellaankin työn voimavarojen merkitystä työhyvinvoinnille ja pohditaan keinoja työhyvinvoinnin edistämiseen voimavarojen näkökulmasta.

Webinaari rakentuu siten, että teemaan liittyvät ryhmäkeskustelut rytmittyvät alustuksen kanssa. Lisäksi webinaari tarjoaa osallistujille mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi pohtimaan omia voimavarojaan. Teeman käsittely pohjautuu työpsykologian tutkimustietoon.

Kouluttajana psykologi Maarit Ruotsalainen. Maarit on tarkastellut työelämän ilmiöitä niin tutkimuksen, rekrytoinnin kuin kuntoutuksenkin alueilla. Viimeiset pari vuotta hän on laajentanut osaamistaan johdon työnohjaaja ja coach -opinnoissa, joista valmistuu tämän syksyn aikana. Tällä hetkellä Maarit toimii yrittäjänä työhyvinvointiin liittyvän koulutuksen sekä työnohjauksen ja coachingin parissa. Maaritista voit lukea lisää täältä: https://www.maaritruotsalainen.fi

Webinaarista ei tule tallennetta.

Ilmoittautuminen Morttelissa osoitteessa https://mortteli.crmieportal.com/events/428506 26.10.2021 mennessä.

Lisätietoja webinaarista antaa koulutuspolitiikan ja urapalveluiden asiantuntija Sanna Passi, sanna.passi@farmasialiitto.fi

Paikka ja aika

Paikkakunta

Webinaari

Alkaa 02.11.2021 klo 18:00

Loppuu 02.11.2021 klo 19:30

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.