Verkostoituminen ja luottamuksen rakentaminen

Miten verkostoitua ja rakentaa luottamusta, kun toimimme etänä? Helene Auramon tulevaisuuden työtä ja verkostoitumista käsittelevässä puheenvuorossa yhdistyy liiketoiminta ja omakohtaiset kokemukset. Helene kertoo omien tarinoidensa, esimerkkien ja kokemuksien kautta näkemyksiä siitä, mihin maailmassa ollaan menossa ja mitä tulisi tehdä. Helene suhtautuu muutoksiin myönteisesti ja lähtee usein innolla uuteen. Puheissaan hän laittaa kuuntelijan ajattelemaan ja tarjoaa aina uusia näkökulmia, sekä konkreettisia pieniä muutoksia ja ajatuksia, joita ottaa mukaan omaan arkeen.

Kouluttajana Helene Auramo, Prönö. Helene on rohkea, oma-aloitteinen ja luova yrittäjä, joka on perustanut useita yrityksiä: Slush, Zipipop (Suomen ensimmäinen sosiaalisen median toimisto), Indiedays (Suomen ensimmäinen blogiportaali) ja Prönö. Helene tunnetaan työstään toimitusjohtajana, johtoryhmän jäsenenä sekä pörssiyrityksen hallituksen jäsenenä. Hänen asiakkainaan ovat olleet niin isot pörssiyritykset, kuin myös pienet startupit. Helenen mukaan avaintekijöitä menestykseen on kyky pystyä elämään epävarmuudessa, uusiutua sekä taito tuntea itsensä ja löytää merkityksellisyys työstä.

Ilmoittautuminen

Webinaariin ilmoittaudutaan Up Partnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/farmasialiitto

• Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi.
  • Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa "Ilmoittaudu".
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä ja osallistumisohjeet.

Webinaarista tehdään tallenne. Tallenne on katsottavissa jälkikäteen urapalveluportaalissa.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Webinaari

Alkaa 09.02.2022 klo 18:00

Loppuu 09.02.2022 klo 19:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.