Alueelliset luottamusmiespäivät: Seinäjoki

joulu 2018
matiketopelasu

Alueelliset luottamusmiespäivät: Seinäjoki

Alustava ohjelma: Luottamusmiespäivillä käsitellään ajankohtaisia asioita, kuten hallituksen esitystä irtisanomisista, kikyä ja apteekkikohtaisen erän jakoa, tes-tavoitteita syksylle, työsuhdeneuvonnan ajankohtaisia kysymyksiä.

Ohjelma tarkentuu lähempänä koulutusta ja se lähetetään osallistujille automaattisesti sähköpostitse. Liitto korvaa luottamusmiehille matkan edullisimman kulkuneuvon mukaan. Oman auton käytöstä on sovittava aina etukäteen kurssin vastuuhenkilön kanssa. Lisäksi liitto järjestää tarvittaessa majoituksen edelliseksi yöksi 2hh huoneisiin. Ilmoita huonetarve ilmoittautumislomakkeessa.

Paikkana Scandic Seinäjoki.

Ilmoittautuminen tapahtuu jäsenportaali Morttelin kautta. Viimeinen ilmoittautumispäivä 21.1.2019.

Jos et ole kirjautunut Mortteliin aiemmin, toimi näin:

• Hae salasana klikkaamalla Unohtuiko salasana? -linkkiä
  • Syötä sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset tilaamaan salasanan (tarkista myös roskapostikansio).
  • Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Mortteliin sähköpostiosoitteellasi sekä luomallasi salasanalla

Huom. mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei meillä rekisterissämme ole, et pysty kirjautumaan portaaliin (eli salasanaa hakemalla saat virheilmoituksen Sähköpostiosoitteella ei löytynyt käyttäjää). Tässä tapauksessa ilmoita sähköpostiosoitteesi jasenpalvelu@farmasialiitto.fi, niin korjaamme osoitteen rekisteriimme ja voit tämän jälkeen kirjautua Mortteliin.

Paikka ja aika

Paikkakunta