Farmakologiaa apteekin arkeen / Lääkehoidon tarkistukset apteekin palveluna -verkkokurssi

Hae tapahtumia

kesä 2018
matiketopelasu
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8

Farmasialiitto haluaa tukea jäsentensä osaamisen kehittämistä tarjoamalla mahdollisuuden osallistua maksuttomasti yhdelle Farmasian oppimiskeskuksen verkkokurssille syksyllä 2018. Varaa paikkasi ajoissa päivittämään osaamisesi joko farmakologiassa tai Lääkehoidon tarkistuksessa!

FARMAKOLOGIAA APTEEKIN ARKEEN 4.9. TAI 2.10.
Farmakologiaa apteekin arkeen on lääkeneuvontaa tukeva valikoitujen lääkeryhmien farmakologian tehokertaus. Verkkokoulutus tarjoaa kattavan paketin lääkeneuvonnassa ja tietokantojen tarjoaman tiedon tulkitsemisessa tarvittavien farmakologian perusteiden kertaamiseen. Koulutuksen suorittaminen vie noin 7,5 tuntia.

LÄÄKEHOIDON TARKISTUKSET APTEEKIN PALVELUNA 4.9. TAI 2.10.
Verkkokoulutus tarjoaa tietoa käytännön tarkistustyön ja sen kehittämisen tueksi. Potilastapausten kautta vahvistat kliinistä osaamista ja luentojen kautta saat vinkkejä mm. kliinisen haastattelun periaatteisiin, suurten potilasmäärien käsittelyyn tarkistustyössä sekä tarkistuspalvelun kehittämiseen osana koneellista annosjakelua. Koulutuksen asiantuntijoina kuullaan mm. kliinisen farmakologian ja sisätautien erikoislääkäriä Outi Lapatto-Reiniluotoa sekä lääkehoidon arviointipalveluiden huippuosaajaa, proviisori Paula Timosta. Koulutuksen suorittaminen vie noin 4 tuntia.

Farmasian oppimiskeskuksen verkkokoulutukset suoritetaan Optima-verkko-oppimisympäristössä. Koulutukset koostuvat asiantuntijaluennoista sekä erilaisista oppimista tukevista tehtävistä. Verkkokoulutusten suorittamiseen tarvitaan nopealla internet-yhteydellä varustettu tietokone, johon on liitetty kaiuttimet tai kuulokkeet. Jokaisella osallistujalla tulee olla oma henkilökohtainen sähköpostiosoite.

Koulutukset ovat Farmasialiiton jäsenille maksuttomia.  Koulutuksen suorittamatta jättämisestä perimme 75 euron peruutusmaksun. Voit osallistua vain yhteen koulutukseen.

Paikkoja kursseille on rajoitettu määrä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Etusijalla koulutukseen ovat valmistuneet jäsenet.

Ilmoittautuminen 27.8.2018 mennessä ilmoittautumislinkin kautta. Ilmoittautuminen aukeaa 1.8.2018.

Peruutukset koulutukseen tulee tehdä 27.8.2018 mennessä osoitteella katja.sippola@farmasialiitto.fi.

Mahdolliset kysymykset koulutuksesta voi lähettää osoitteella katja.sippola@farmasialiitto.fi.

Yhteyshenkilö

Katja Sippola