Hae tapahtumia

16.00 Ovet avautuvat, tarjolla kevyt iltapala
17.00 Tervetuloa. Entren puheenjohtaja Salla Luomanmäki
17.15 ”Ole rohkea, uskalla ja heittäydy!” Yrittäjä Susanna Rahkamo
17.45 Sosiaali- ja eläketurva kuntoon. Puheenvuorot: Työeläkeyhtiö Etera ja Ammatinharjoittajien ja yrittäjien työttömyyskassa AYT
18.15 Tauko; aikaa kysymyksille, keskustelulle ja yhteistyökumppaneiden ständeille
18.30 Eriytetyt puheenvuorot:
• Aloittava yrittäjä ja itsensätyöllistäjä – yrityksen perustaminen, palvelupäällikkö Toivo Utso, uusyrityskeskus NewCo
• Itsensätyöllistäjän työeläketurva ja eläkeyhtiön yrittäjäpalvelut, tuotepäällikkö Eija Savolainen, Etera
• Oy Minä Ab – Hyvässä työvireessä? työhyvinvointipalveluiden päällikkö Tomi Hussi, Etera
19.00 Sote-yrittäjyys, yrittäjä Susanna Antikainen, Fysio-Center Oy
Verkostoitumista, vertaiskertomuksia ja aikaa yhteistyökumppaneille
20.00 Tilaisuus päättyy

Koulutus iltapaloineen on Farmasialiiton jäsenille maksuton. Tilaisuuteen ilmoittautuminen lomakkeella. Ilmoittautuminen päättyy 17.10. tai kun tilaisuus on täynnä. Tilaisuuteen mahtuu 150 ensiksi ilmoittautunutta.

Entren uutiskirjeen saat tilattua Entren verkkosivuilta. Vastaavia tilaisuuksia on tulossa myös muille paikkakunnille eri puolille Suomea, mm. Tampereelle 7.11. ja Turkuun 22.11.

Tapahtuman kuvaus

Mietitkö yrittäjäksi ryhtymistä? Onko sinulla jo muhimassa liikeidea? Tai haluatko syventää osaamistasi ja verkostoitua toisten akavalaisten yrittäjien ja itsensätyöllistäjien kanssa? Tule mukaan yrittäjyyshenkiseen koulutus- ja verkostoitumisiltaan! Illan aikana saat hyödyllistä tietoa mm. yrityksen perustamisesta, yrittäjän ja itsensätyöllistäjän sosiaaliturvasta ja työssä jaksamisesta. Illan asiantuntijoihin kuuluu mm. ammattilaisurheilijana ja yrittäjänä tunnettu Susanna Rahkamo, joka on perehtynyt erityisesti luovuuden, uudistumiskyvyn ja osaamisen kehittämiseen. Rahkamo korostaa, että jokaisen tulee etsiä omalta kannaltaan mielekästä elämää myös työurallaan.

Paikka ja aika

Akava-talo