Hae tapahtumia

Jazzia, maisemia ja maistiaisia

Alustava ohjelma - muutokset mahdollisia
15:00 Lähtö Joensuun matkapysäkiltä (Siltakatu, torin laita)
16:00 Vierailu Hermannin Viinitilan tehtaanmyymälään (mahdollisuus tehdä ostoksia) sekä viinitorniin, maisteltavana tehtaan uusi viski
17:30 Siirtyminen Maukkulan Mustikkamäelle
18:00 Festivaaliohjelma alkaa: tarjolla jazzia ja bluesia sekä hyvää seuraa
19:00 Yhteisruokailu festivaalialueella, tarjolla paellaa
23:00 Lähtö kotimatkalle
24:00 Paluu Joensuuhun

Matkan hinta on Akavan jäsenjärjestöjen jäsenille 25 euroa sekä mahdollisille ei-akavalaisille aveceille 50 euroa per henkilö. Matkan hintaan sisältyy yhteisbussikuljetus Ilomantsiin ja takaisin sekä kutsussa mainittu ohjelma yhteisruokailuineen. Matkalle on syytä varata omaa rahaa virvokkeita yms. varten.

Rajoitettu osallistujamäärä. Sitovat ilmoittautumiset 21.6.2017 mennessä ilmoittautumislomakkeella. Matkapaikkasi varmistat maksamalla osallistumismaksusi saatuasi ilmoittautumisen vahvistusviestin sähköpostiisi ja 21.6.2017 mennessä.

Sydämellisesti tervetuloa mukaan!

Akava Pohjois-Karjala

Tapahtuman kuvaus

Akava Pohjois-Karjalan kesän jäsentapahtumassa matkataan yhdessä Mustikkamäen Blueberry Hill Jazz & Blues -festivaaleille Ilomantsiin! Samalla reissulla tutustutaan Hermannin Viinitila Oy:n toimintaan ja tuotteisiin, kiivetään viinitorniin sekä saadaan maistaa Hermannin upouutta viskiä.

Paikka ja aika

Paikkakunta