Johtajuuden webinaarisarja

loka 2018
matiketopelasu

Johtajuuden webinaarisarja

Aikataulu ja webinaarien teemat:
ma 26.3. klo 9-11, osa 1: Orientaatio, johtajuuden kehittäminen ja luottamus
ma 16.4. klo 9-10, osa 2: Vastuunotto ja sen johtaminen
ma 7.5. klo 9-10, osa 3: Muutoksen johtaminen ja muutosvalmius
ma 21.5. klo 9-10, osa 4: Kurinalaisuus ja energia
ma 17.9. klo 9-10, osa 5: Haastavien tilanteiden johtaminen
ma 8.10. klo 9-10, osa 6: Johtajuuden ajattelu ja kieli

Kouluttaja: Nonna Babitzin, Senior Executive Coach, PCC / Adare

Koulutuskokonaisuuteen sisältyy kuusi webinaaria ja välitehtäviä. Välitehtävät ovat arjessa tehtäviä harjoituksia, pohdintoja ja kokeiluita sekä lukutehtäviä. Lukutehtävään olisi hyvä varata noin yksi tunti jaksojen välissä, muut tehtävät tehdään arjen johtamistilanteissa.

Ilmoittautuminen 12.3.2018 mennessä lomakkeella. Ilmoittautuminen tapahtuu koko webinaarisarjaan kerralla, yksittäisiin webinaareihin ei ole mahdollista osallistua.

Koulutus on maksuton Farmasialiiton työelämässä oleville jäsenille. Koulutus toteutetaan yhteistyössä Akavan Erityisalojen ja Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY kanssa.

Tapahtuman kuvaus

Esimies, tule kehittämään johtajuuttasi! Muutoksen tahti on ennennäkemätöntä. Digitalisaatio ja sen vaikutukset tuovat sekä mahdollisuuksia että haasteita, jotka vaativat meitä johtamaan itseämme, toisiamme ja yhteistyötä teknologian kanssa aivan uudella tavalla. Muutos on läsnä kaikilla elämän osa-alueille, liiketoiminnassa, meidän tavoitteissa ja ihmissuhteissa. Me kaikki tunnumme pohtivat sitä, miten suhtautua muutokseen, miten ymmärtää sitä ja miten johtaa sitä tehokkaasti. Mutta se tärkein kysymys, jota tunnumme välttelevän, ja joka antaisi meille vastauksen, jota emme ehkä ole vielä valmiita kuulemaan on: Kuka minusta on tultava? Tule mukaan pohtimaan miltä näyttää sinun tulevaisuuden johtajuutesi.

Paikka ja aika

Paikkakunta