Hae tapahtumia

joulu 2017
matiketopelasu

Prison Island vankilaseikkailu opiskelijoille

Laita taitosi äärimmäiselle koetukselle. Haasta itsesi ja ystäväsi ratkaisemaan nokkeluutta ja ketteryyttä vaativat sellien salat ja koe ainutlaatuinen seikkailu.

Tervetuloa pelaamaan Prison Island -seikkailupeliä Proviisoriverkoston, FLOpin ja Farmasialiiton kanssa! Tapahtuma on tarkoitettu kaikille proviisoriopiskelijoille vuosikurssiin katsomatta (myös farmaseuttivaiheessa oleville, joilla on tällä hetkellä proviisorin tutkinto-oikeus). Voit osallistua tapahtumaan olitpa FLOpin/Farmasialiiton jäsen tai et.

Pelin tarkoituksena on ratkaista 2 – 4 henkilön tiimeissä mahdollisimman monta toinen toistaan jännempää, hauskempaa ja haastavampaa tehtävää sekä kerätä mahdollisimman paljon pisteitä – vain aika on rajana. Helsingissä on peräti 28 ratkottavaa selliä. Koko tiimin osallistuminen tehtävien ratkaisemiseksi on erittäin tärkeää, kaikkien taitoja tarvitaan. Tiimit muodostetaan paikan päällä. Voit siis houkutella myös kaverisi mukaan!

Ilmoittautumiset 4.12.2017 mennessä lomakkeella.

Lue lisää www.prisonisland.fi/helsinki

Paikka ja aika