Hae tapahtumia

marras 2017
matiketopelasu

Proviisoriverkoston kollegailta: Biopankit ja RWD tutuksi

Mitä biopankeissa on, ja mitä niistä saa irti? Miten tämä muuttuu hyödylliseksi tiedoksi, ja miten näistä saadaan RWD:ta (Real World Data) ja RWE:ta (Real World Evidence)?

Tervetuloa Proviisoriverkoston kollegailtaan 4.12.2017. Illan aikana kuulemme alan asiantuntijoita: Itä-Suomen biopankin professori, johtaja Veli-Matti Kosma sekä biopankkitutkimuksia tekevän Medaffconin lääketieteellisten palveluiden johtaja Jaana Ahlamaa avaavat aihetta kuulijoille.

Tilaisuus alkaa klo 18, jota ennen nautimme kahvit klo 17.30 alkaen. Tilaisuus järjestetään Kuopiossa (Itä-Suomen yliopisto, Yliopistonranta 1, Mediteknia, MD200) ja Helsingissä (Suomen Farmasialiiton toimisto, Mäkelänkatu 2). Osallistumispaikkojen välillä on etäyhteys. Tilaisuuteen voit osallistua myös kotikoneesi välityksellä sinulle välitettävän linkin kautta.

Tapahtuma on Farmasialiiton jäsenille maksuton

Sitovat ilmoittautumiset ma 20.11.2017 mennessä. Varaa paikkasi pian!

Tervetuloa!

Paikka ja aika

Paikka

Suomen Farmasialiiton toimisto (Mäkelänkatu 2A, Helsinki) ja MD200 Mediteknia (Itä-Suomen yliopisto, Yliopistonranta 1, Kuopio)