Hae tapahtumia

joulu 2017
matiketopelasu

Savon alueverkoston verkostoilta

Hei Savon alueverkoston jäsen! Aluejohtoryhmien uusi toimikausi (2018 - 2021) käynnistyy ensi tammikuussa. Haluaisitko sinä olla vaikuttamassa tulevassa aluejohtoryhmässä? Nyt sinulla on siihen hyvä mahdollisuus, sillä Savon aluejohtoryhmä hakee uusia jäseniä mukaan toimintaan.

Tule mukaan Savon aluejohtoryhmän verkostoiltaan! Tarjolla a la carte - päivällinen juomineen.

Savon aluejohtoryhmän tavoitteena on lisätä jäsentemme yhteenkuuluvuutta ja olla tärkeä osa jäsentemme edunvalvontaa. Me suunnittelemme ja toteutamme alueemme jäsenille säännöllisesti erilaisia tilaisuuksia ja koulutuksia. Liity mukaan Savon aluejohtoryhmään ja vaikuta! Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta järjestötoiminnasta. Riittää, että haluat vaikuttaa siihen, mitä alueellasi tapahtuu.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan sinulle tärkeistä asioista. Tilaisuudessa on mukana liiton järjestöpoliittinen asiamies Anne Hautala. Olemme Annen kanssa paikalla jo klo 17.00 alkaen. Ilmoittaudu lomakkeella 19.11.2017 mennessä.

Kysyttävää? Ota rohkeasti meihin yhteyttä Savon AJR tai Hanna Kauppinen.

Paikka ja aika

ravintola Frans & Sophie