Hae tapahtumia

Tunnista ja tee näkyväksi lääkehoidon arvioinnin (LHA) osaamisesi

Tule keskustelemaan lääkehoidon arvioinnin osaamisesta ja vaikuta tekeillä olevan portfolion sisältöön! Järjestämme Farmasian Päivillä kaksi työpajaa. Keskusteluja vetävät koulutus- ja työvoimapoliittinen asiantuntija Sanna Passi, Suomen Farmasialiitto ja yliopistonlehtori  Marika Pohjanoksa-Mäntylä, Helsingin yliopisto.

Tavoitteet
Työpajassa keskustellaan lääkehoidon arvioinnin (LHA) osaamisesta ja sen tunnustamisesta portfoliotyökalun avulla. Tavoitteena on tuottaa yhteinen näkemys siitä,
•    millä tavalla työelämässä saavutetun lääkehoidon arviointiosaamisen voisi tunnistaa ja tehdä näkyväksi?
•    millainen on hyvä portfoliotyökalu lääkehoidon arviointiosaamisen kehittämiseen ja näyttämiseen työelämässä oleville farmaseuteille ja proviisoreille.

Ennakkomateriaali
Työryhmä apteekkien ammatillisen toiminnan edistämiseksi (AATE): Lääkehoidon arvioinnin osaamistavoitteet farmaseuteille ja proviisoreille eri toimintaympäristöihin. Dosis 33(3): 199-209, 2017
Videotallenteet Farmasian päiviltä 2017: Lääkehoidon tarkistus, arviointi ja kokonaisarviointi: Periaatteet ja tarvittava osaaminen.

Järjestäjä
Työryhmä apteekkien ammatillisen toiminnan edistämiseksi (AATE-ryhmä)
(jossa edustajat seuraavista organisaatioista Helsingin yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Åbo Akademi, Suomen Apteekkariliitto, Suomen Farmasialiitto, Suomen Proviisoriyhdistys, Farmasian oppimiskeskus, Koulutus- ja kehittämispalvelut HY+, Helsingin yliopisto, Koulutus- ja kehittämispalvelu Aducate, Itä-Suomen yliopisto, Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea)

Tapahtuma on avoin kaikille Farmasian Päivien osallistujille!

Tapahtuman kuvaus

Työpajoja on kaksi. Ensimmäinen pidetään klo 11 - 12.30 ja toinen klo 14 - 15.30. Paikka on 1A.

Paikka ja aika

Messukeskus Farmasian Päivät