Hae tapahtumia

marras 2017
matiketopelasu

Tunnista osaamisesi, hyödynnä vahvuutesi!

Onko sinulla osaamis -ja vahvuuskarttaa taidoistasi? Haluatko oppia tunnistamaan osaamisesi? Haluatko menestyä työssä tai työnhaussa vahvuuksiasi hyödyntämällä? Jos pohdit näitä kysymyksiä, tämä koulutus on tarkoitettu Sinulle!

Koulutuksen tavoitteena on kirkastaa osallistujien kuva omista vahvuuksistaan ja niiden merkityksestä menestymiselle työssä ja hyvinvoinnille koko elämässä! Koulutus sisältää kouluttajan alustuksia ja konkreettisia harjoituksia sekä antaa hyvin konkreettisia työkaluja vahvuuksien ja osaamisen tunnistamiseen ja hyödyntämiseen sekä oman ammatti-identiteetin kirkastamiseen. Lopputuloksena on jokaiselle osallistujalle itse laadittu osaamis- ja vahvuuskartta. Koulutukseen sisältyy kaksi koulutuskertaa ennakko- ja välitehtävineen.

Teemat toisessa workshopissa 6.11.2017

• Välitehtävän läpikäynti
  • Konkreettiset työkalut jatkuvat
    • Miten voin tunnistaa omia vahvuuksiani?
    • Mitkä ovat farmaseutin ja proviisorin osaamisalueita?
    • Mikä on ammatti-identiteettini?
  • Oman vahvuus- ja osaamiskartan täydentämistä

Teemat ensimmäisessä workshopissa 5.10.2017

• Mitä vahvuudet ovat?
  • Mitä hyötyä on vahvuuksien tunnistamisesta työssä ja työnhaussa?
  • Konkreettiset työkalut
    • Miten voin tunnistaa omia vahvuuksiani?
    • Mistä kaikesta oma osaamiseni koostuu?

Koulutus alkaa klo 17.00 ja Helsingissä osallistuville on kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen. Koulutukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittautumiset lomakkeella 24.9.2017 mennessä.

Kouluttajana KM, ratkaisukeskeinen valmentaja, NLP Practitioner Riikka Pajunen, Montevista Oy
Riikka on valmentaja, joka innostuu. Riikka innostuu yhdessä valmennettaviensa kanssa heidän viedessään oivalluksia työarkeensa. Riikka innostuu myös tavoitteista, jotka kirkastuvat ja tekemisen energiasta, joka pian täyttää huoneen valmennuksen alkaessa.

Kaikesta voi aistia, että Riikka on kutsumustyössään valmentaessaan. Riikka valloittaa yleisönsä, ei vain positiivisella energiallaan ja asiantuntemuksellaan, vaan myös määrätietoisuudellaan johtaa valmennettaviaan heille oikeaan suuntaan. Riikalla on kymmenen vuoden kokemus valmentamisen, HR:n ja rekrytoinnin saralta kansainvälisistä yrityksistä.

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on osa Farmasialiiton Urapalveluita. Urapalvelut tarjoavat Farmasialiiton jäsenille apua työnhakuun, oman osaamisen kehittämiseen, omassa työssä kehittymiseen sekä urasuunnitteluun. Lue lisää Urapalveluista Farmasialiiton verkkosivuilta Mitä saat -osiosta!

Paikka ja aika

Paikkakunta

Helsinki, myös verkossa

Osoite

Mäkelänkatu 2 A (3.krs), Helsinki, myös verkossa

Alkaa 06.11.2017 klo 17:00

Loppuu 06.11.2017 klo 19:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

Tunnista osaamisesi, hyödynnä vahvuutesi!

signing-up

Alkaa