Hae tapahtumia

marras 2017
matiketopelasu

Tunnista osaamisesi, hyödynnä vahvuutesi!

Onko sinulla osaamis -ja vahvuuskarttaa taidoistasi? Haluatko oppia tunnistamaan osaamisesi? Haluatko menestyä työssä tai työnhaussa vahvuuksiasi hyödyntämällä? Jos pohdit näitä kysymyksiä, tämä koulutus on tarkoitettu Sinulle!

Koulutuksen tavoitteena on kirkastaa osallistujien kuva omista vahvuuksistaan ja niiden merkityksestä menestymiselle työssä ja hyvinvoinnille koko elämässä! Koulutus sisältää kouluttajan alustuksia ja konkreettisia harjoituksia sekä antaa hyvin konkreettisia työkaluja vahvuuksien ja osaamisen tunnistamiseen ja hyödyntämiseen sekä oman ammatti-identiteetin kirkastamiseen. Lopputuloksena on jokaiselle osallistujalle itse laadittu osaamis- ja vahvuuskartta. Koulutukseen sisältyy kaksi koulutuskertaa ennakko- ja välitehtävineen.

Teemat ensimmäisessä workshopissa 5.10.2017

• Mitä vahvuudet ovat?
  • Mitä hyötyä on vahvuuksien tunnistamisesta työssä ja työnhaussa?
  • Konkreettiset työkalut
    • Miten voin tunnistaa omia vahvuuksiani?
    • Mistä kaikesta oma osaamiseni koostuu?

Teemat toisessa workshopissa 6.11.2017

• Välitehtävän läpikäynti
  • Konkreettiset työkalut jatkuvat
    • Miten voin tunnistaa omia vahvuuksiani?
    • Mitkä ovat farmaseutin ja proviisorin osaamisalueita?
    • Mikä on ammatti-identiteettini?
  • Oman vahvuus- ja osaamiskartan täydentämistä

Koulutus alkaa klo 17.00 ja Helsingissä osallistuville on kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen. Koulutukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittautumiset lomakkeella 24.9.2017 mennessä.

Riikka Pajunen, KM, Happy at Work -valmentaja, toimitusjohtaja, Montevista Oy
Riikan unelmana on auttaa sinua olemaan onnellinen omassa työelämässäsi ja löytämään työn, jota rakastat. Myös palkka-asioista viisaasti puhuminen on osa työssä viihtymistä, mihin pureudumme rohkeasti tässä koulutuksessa.

Kivijalkana Riikan valmennuksissa on omien vahvuuksien ja intohimojen tunnistaminen ja sen avulla onnellisten työyhteisöjen rakentaminen. Riikka on inspiroiva, jämäkkä ja inhimillinen valmentaja.

Riikalla on kymmenen vuoden kokemus valmentamisen, HR:n ja rekrytoinnin saralta kansainvälisistä yrityksistä (Accenture, McKinsey&Company, Mercuri Urval, HRM Partners). Hän on ollut kehittämässä palkitsemiskäytäntöjä eri yrityksissä uransa aikana. Koulutukseltaan hän on kasvatustieteen maisteri, NLP Practitioner ja Ratkaisukeskeinen valmentaja.

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on osa Farmasialiiton Urapalveluita. Urapalvelut tarjoavat Farmasialiiton jäsenille apua työnhakuun, oman osaamisen kehittämiseen, omassa työssä kehittymiseen sekä urasuunnitteluun. Lue lisää Urapalveluista Farmasialiiton verkkosivuilta Mitä saat -osiosta!

Paikka ja aika

Paikkakunta

Helsinki, myös verkossa

Osoite

Mäkelänkatu 2 A (3.krs), Helsinki, myös verkossa

Alkaa 05.10.2017 klo 17:00

Loppuu 05.10.2017 klo 19:00

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

Tunnista osaamisesi, hyödynnä vahvuutesi!

signing-up

Alkaa