Hae tapahtumia

Valmistuvien proviisorien ja maisterien seminaari

Lämpimästi tervetuloa Valmistuvien proviisorien ja maisterien seminaariin!

Seminaarin tavoitteena on kertoa proviisorien erilaisista työurista ja työnkuvista sekä antaa eväitä työelämään työsopimusneuvotteluiden ja alan työllistymis- ja palkkatietojen osalta. Lisäksi tavoitteena on parantaa osallistujien valmiuksia työnhakuun. Seminaarin aikana tulet kuulemaan myös Proviisoriverkoston ja Proviisorineuvottelukunnan toiminnasta.

Alustava ohjelma (muutokset mahdollisia):

klo 17.30 Opiskelusta työelämään - eväät farmasian alan töihin

klo 18.15 Proviisoriverkosto ja Proviisorineuvottelukunta esittäytyvät ja tuovat tervehdyksensä valmistuville

klo 18.30 Paneelikeskustelu - proviisorin erilaiset työnkuvat

klo 19.30 Farmasialiiton tervehdys valmistuville

klo 19.40 Illallinen

Seminaari on tarkoitettu Farmasialiiton ja FLOpin jäsenille, jotka ovat valmistuneet tai valmistuvat tämän vuoden aikana proviisoriksi.

Ilmoittautuminen 31.8.2017 mennessä ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautuminen on sitova ja sen peruminen on mahdollista ilmoittautumisaikana, ole tällöin yhteydessä Heidiin.

p.s. Farmasialiiton Johtamiskoulutus järjestetään Tuohilammella 9.-10.9.2017. Tapahtumaan on varattu myös 20 majoituspaikkaa opiskelijoille. Löydät tapahtuman täältä.

Jos osallistut sekä seminaariin että Johtamiskoulutukseen ja tarvitset majoituksen pe-la yöksi, ole yhteydessä Heidiin.

Paikka ja aika

Tekniskan salit